زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)
زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)

خونه خواهرم

رفته بودم خونه جدید خواهرم ، خیلی بزرگ بود اتاق اتاق تا دلت بخواد اتاق داشت اتاقهای چهار گوش و زاویه دار و بعضی هاش کج کوله بودن مونده بودم خونه به این بزرگی با اینهمه اتاق به چه کارش میاد کی میخواد اینا رو جمع و جور کنه ، آخ سرویس بهداشتیش پ کجاست خونه به این بزرگی حتما ده تا سرویس باید داشته باشه ، ای بابا این در و باز میکنم نیست اون دره شاید نه اینم نبود شاید بالا باشه نه بابا اینجام نیست ، اها حتما اینه  وای این دیگه چطور دستشویی ولش کن نمیشه ازش استفاده کرد .... ایخدا چکار کنم مردم سال جدیدشونو چطور شروع میکنن ما چطور شروع کردیم ، برم حیاط حتما یه سرویس درست و درمون باید داشته باشه ، ای وای کیه  در میزنه وایستا اومدم مگه خونه به این بزرگی  اف اف نداره   ....

چشمامو که باز کردم توی تختم یه چرخش کامل زده بودم پام رو بالشت سرم پایین بود

سال نو مبارک 

از من به شما نصیحت خونه اگه ساختین هفت هشت ده تا سرویس داشته باشه واقعا لازمه