زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)
زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)

گاهی

گاهی فکر میکنم پدر و مادرها با تمام خوبیهایی که دارن یه بدیهای پنهانی هم در وجودشون هست . در گذشته دوست داشتن زیاد بچه داشته باشن که هم کمک کارشون باشه و هم مایه فخر فروشیشون (اخه اون روزا بچه زیاد مایه فخر بود) و امروز بچه نمیخوان یا نهایت یکی برای اینکه دست  و پاگیرشون نباشه و راحت باشن کمتر خرج کنن و بیشتر به خوشی خودشون برسن

پس  نتیجه میگیرم (در حالیکه خودمم یه مادرم ) یه جاهایی خودمونو بیشتر از بچه هامون دوست داریم

یاد داستانی که  دوستم قبل از ازدواج تعریف میکرد افتادم البته میگفت تحقیق دانشمندان انجام دادن

یه میمون و بچه شو در محفظه ای گذاشتن و کم کم زیر پاشونو داغ کردن مادر اول بچه رو بغل کرده ولی بعد که داغی شدیدتر شده بچه رو گذاشته زیر و روش نشسته

قصد جسارت یا توهین ندارم گفتم که خودمم یه مادرم ولی ....

دلداری

تازگی میشنوم برای دلداری دادن دختر دارهایی که پسر دلشون میخواد میگن پسر نعمته و بعدا سئوال جواب داره ولی دختر رحمته

بنظرم هر چی خدا بده هم نعمته و هم رحمت ، خودش بهتر صلاح بندهاشو می دونه و این بهترین جواب به این افراد ه

یا دیدم بعضی ها بزور از خدا چیزی رو طلب میکنن مامانم تعریف میکرد خانومی با هزار نذر و نیاز و دعا و التماس بچه دار میشه یه دختر خوشگل و ناز دخترش در یکسالگی دچار سوختگی و از دنیا میره ، یا بنده خدایی که پسر میخواست پسرش بعد از بزرگ شدن ناتو از کار در اومد اینقدر اذیتشون کرد که جان به جان آفرین تقدیم کردن و هزاران نمونه از این دست

خدایا راضیم به رضای تو شکر برای همه داده ها و نداده هات

خرچنگ لعنتی

همیشه برای شفای بیماران دعا میکنم بیماری خیلی سخته تا دچار نشیم قدر سلامتی رو نمیدونیم

خودم از ارتروز رنج میبرم البته تازه شروع شده اما میدونم درد بدیه کم کم وارد میشه و جا خوش میکنه تنها راهش هم مدارا کردنه

به وبلاگ روژین عزیز سر زدم ظاهرا بیماری اونم اذیتش میکنه خیلی ناراحت شدم دعا میکنم زودتر خوب بشه متاسفانه این خرچنگ لعنتی خیلی به جون مردم افتاده البته میشه درمانش کرد فقط صبر و تحمل و روحیه میخواد دو نفر از اقواممون دچار بودن که شکر خدا خوب شدن البته یه چند نفری هم جون سالم در نبردن

عشق به زندگی و روحیه دادن اطرافیان خیلی مهمه ، هر وقت میفهمم کسی از دست این خرچنگ لعنتی نجات پیدا کرده اینقدر شاد میشم انگار که خدا دنیا رو بهم داده

برای روژین و چند تا از اقوامم و تمام بیماران لطفا دعا کنین ، دعا کنین خدا بهترین و براشون رقم بزنه

توقع

تازگی مادر شوهر شدم و اولین چیزی که به خودم گفتم اینه که توقع از هیچکس نداشته باشم حتی پسرم ، عروس که جای خود داره ولی خودم سعی میکنم تا جائیکه میتونم به عروسم محبت کنم بی توقع
الحق اونم دختر خوبیه درک و شعورش بالاست

اینطوری ادم راحتر میتونه زندگی کنه ، هر کسی لطفی کرد دستش درد نکنه و نکرد هم در پناه خدا

کنترل کردن توقعاتمون از دیگران باعث راحتی خودمون میشه ، عین گذشت که اولین حس خوبش مال خودمونه آرامش پیدا میکنیم و بیشتر از زندگی لذت میبریم