زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)
زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)

رنگ مو

تصمیم گرفتم رنگ مو رو کنار بزارم و دیگه موهامو رنگ نکنم ، دلم برای موهای خودم تنگ شده ، مگه موی جو گندمی چه ایرادی داره ،چه اشکالی داره خود خود باشم ، به هر کی گفتم گفت بیخود کردی زود از حالا موهاتو رنگ نکنی ، میخوای پیرزن بشی

ای بابا مگه پیرزن بودن چه اشکالی داره خیلی هم خوبه ، خانم چشم پزشکی میشناسم ، وقتی بهش گفتم چرا سعی نمیکنی ظاهرت رو جونتر نشون بدی (با بوتاکس و ارایش و غیره ...) گفت دوستان صمیمم همینو میگن اونا خیلی به جوان سازی ظاهرشون میپردازن اما من دلم میخواد  مراحل مختلف زندگیمو تجربه کنم دوست دارم به تدریج چروک شدن یا سفید شدن موهامو ببینم اینم قشنگه ، اونروز که چند سال قبل بود خیلی با حرفش موافق نبودم اما الان که به سن اونروز ایشون رسیدم همینطور فکر میکنم

یه تصمیم دیگه هم گرفتم اما وقتی یاد نوجوانیم افتادم از خیرش گذشتم ، اینکه موهامو مدل گوگوشی بزنم ، کی این مدل رو یادشه ؟

اصلا بهم  نمیاد اینقدر زجر کشیدم تا بلند شد که خدا میدونه میگن ادم عاقل از یه سوراخ دو بار گزیده نمیشه