زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)
زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)

امنیت

اینفدر راحت و اروم زیر دستم خوابیده که دلم نمیاد دستمو بردارم در این حالت احساس امنیت میکنه حیونکی هنوز کوچولوئه 

مجبورم یه دستی تایپ کنم  ، هیچی مثل امنیت نیست

سلامتی و امنیت دو موهبتن که وقتی از دست میره فدرشو میدونیم

منشی ها

بر فرض دکتر با انصاف و خوبی باشه از اون دکترایی که قسم شون یادش مونده و پزشکی براش صرفا پول در آوردن نیست نهایت زمانی که برای بیمار میزاره 5 الی ده دقیقه اس  اما حداقل دو سه ساعتی باید در مطب در کنار منشی نازنین دکترا صبورانه برای رسیدن نوبت صبر کنیم پس نتیجه میگیرم اول دنبال یه منشی خوش اخلاق و مردم دار بگردم بعد به حاذق بودن دکتر توجه کنم

بی خیالی

تا این ساعت  باید رفت و روب و جمع و جور و پخت و پز منزل انجام شده بود و الان پای نت مینشستم برای جمع اوری مطلب وکلی کار که حتما باید تا قبل از ظهر انجام بشه  ...  ، اما خیلی ریلکس و بی خیال دارم پست تایپ میکنم به وب یلدا سر زدم و با خیال اسوده به صدای دوستان گوش دادم و لذت بردم ، اینچنین شکیبایی هستم من

دلیل

مهران غفوریان در فینال مسابقه کمدی خندوانه گفت ماشین باباشو برداشته و با وجودیکه رانندگی بلد بوده اما اگه ماشینی از روبرو می اومده بی اختیار می رفته تو شکمش و هر چی راننده مقابل راه رو براش باز میکرده بازم میرفته سمتش یا فرمون رو میچرخونده رو عابر پیاده ای که اهسته از پیاده رو رد میشده و همینطور دنبال بنده خدا میکرده

حالا اینهمه داستان گفتم که بگم منم جز دسته غفوریان هستم . برای همین با وجودیکه هزاران ساله گواهینامه دارم اما رانندگی نمیکنم چون وقتی باید ترمز بگیرم دلم میخواد پامو رو گاز بزارم یا وقتی ماشینی از روبرو میاد برم بزنم بهش ، یا عابری که تو پیاده رو داره میره فکر میکنم اگه تو پیاده رو دنبالش نکنم یکی از واجباتمو ترک کردم

آره والا دلیلش همینه