زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)
زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)

هر چی

هر چی زیاد بشه ارزش و زیبائیش کم میشه ، مثلا لباسهای شب پر از نگین و تور کاری شده که ول ول میزنه اولش خیلی جذاب بود اما الان دل ادمو میزنه یا دخترکان زیبا روی فشن یا غذاها و میزهایی با تزیین رنگارنگ و زیبا انواع و اقسام ظروف و وسایل لوکس .....

اما

اما طبیعت ، جنگل ، سبزه زار ، دریا اسمان با تکه ابرهای قلبی شکل هرگز هرگز زیبائیش و از دست نمیده ، از همه مهمتر شادونه که هر روز خوشگل تر از دیروز میشه خودمونیم فکش نه ببخشین نوکش خیلی قوی شده گاز میگیره در حد جیغ بنفش

اول عذر خواهی میکنم بابت دیر سرزدن یا نزدن به دوستان اینروزا سرم خیلی شلوغه یعنی فکرم خیلی مشغوله  ، قول دو غبضه میدم که جبران کنم

با وجود علاقه به گل و گیاه اما هیچ گلدونی بجز یکی دوتا جون سختش در خونه ما دوام نمیاره نمیدونم علتش چیه شاید دوست داشتنم کافی نیست یا فقط دوستشون دارم و به قدر لازم بهشون رسیدگی و توجه نمیکنم ، بعضی ادما هم اینطوری هستن از دوست داشتن فقط احساسشو دارن وقتی پای عمل میرسه کم میارن ، وقتی پای فداکاری و گذشت و محبت میرسه جا میزنن

اخه دوست داشتن زبونی به چه درد میخوره


95

گذاشتن اولین پست سال 95 کار ساده ای نیست ، آدم دلش میخواد بهترین پست باشه ، دوست داره از سال گذشته شکستها و موفقیتهاش بگه یا شاید بهتر باشه گذشته رو به گذشته بسپاره و چشم به راه فرداهای بهتر باشه در اینکه تجربیات گذشته خیلی بدرد امروز میخوره شکی نیست ، سال 95 مصادف شده با اولین سال نیم قرن دوم زندگیم ، امیدوارم شما هم به این مرحله از زندگی برسین و تجربه اش کنین حال و هوای عجیبی داره ، خیلی از مسائلی که برام مهم بود دیگه مهم نیست اغراق نیست اگه بگم دنیا رو جور دیگه ای میبینم موقتی بودنش در حد 70 درصد برام محرز شده و اینکه فقط یه امتحان بزرگه ، دادن نمره به خودم کار اسونی نیست ، اشتباهات زیادی داشتم مثل همه مردم در بعضی اشتباهاتم مقصر اصلی بودم و بعضی اشتباهاتم نتیجه و تاثیر گرفته از خطاهای بقیه بود ، البته موفقیتهای زیادی هم داشتم ، خوشحالم که تونستم سالها تدریس کنم هیچی بهتر از یاد دادن و یاد گرفتن نیست هنوزم از این کار لذت میبرم و گمانم این تنها لذتیه که برام تغییر نکرده ، بارها شده در مغازه و کوچه خیابان به شاگردام بر خوردم اکثرا اونا منو شناختن سلام و علیک و لطف و محبت واقعا لذتی داره که با هیچ لذتی در دنیا قابل مقایسه نیست ، و اما امسال دو تا کار مهم دارم که امیدوارم اجل مهلت بده و بتونم تمومش کنم