زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)
زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)

ماهی

یه چشمم به ماهی تو تابه بود که نسوزه و یه چشمم به ماهی قرمز تو تنگ که بعد از دوسال با ما بودن در حال جون دادن بود و نمیدونستم چطوری کمکش کنم

از یه طرف ماهی میخوریم و لذت میبریم از یه طرف برای مردن ماهی قرمز کوچولو اشک میریزیم و غصه میخوریم

گاهی اوقات سر از کارای ادما (منجمله خودم) در نمیارم



تلاش

قصدم غر زدن یا ناشکری کردن و شکوه و شکایت نیست نمیدونم شایدم باشه شاید فقط میخوام اوضاع و حال روزی که برمن و نسل من گذشته رو توصیف کنم

در هر حال از خونه پدری با همه امکانات و اسایش  راحتیش وارد خونه خودم شدم خونه که چه عرض کنم دو تا اتاق و یه زیرزمین کوچیک به عنوان اشپزخانه بهم داده شد سالها با همین وضع زندگی کردم آسون نبود ولی تحمل میکردم و با همسرم تلاش میکردیم تا زندگی بهتری برای خودمون بسازیم و خدا رو شکر موفقم شدیم

الان اکثر عروس دامادها چه اونایی که دارن و چه ندارن حداقل یه دستگاه اپارتمان اجاره میکنن در حالیکه ماشین و بقیه امکانات زندگی هم براشون مهیاست

وقتی از عروسیها برمیگردیم از خودم میپرسم این زوج جوان دیگه برای چی باید تلاش کنن و به چی باید برسن ؟ آیا فراهم بودن همه امکانات که باعث آسایششون میشه جلوی پیشرفت و تلاش بیشتر برای زندگی بهتر رو ازشون نمیگیره ؟ البته بعضی از زوجها و خانواده هاشون تا خرخره زیر قسط و قرض میرن تا بتونن این امکانات و تهیه کنن که باز اینم بداز بدتره چون فقط باید کار کنن تا بدهیشون سالها بعد صاف بشه و اینم بنظرم مانع بزرگی برای پیشرفته

پولی که صرف این تجملات میشه اگه به یه کاری شغلی حرفه ای هنری زده بشه و هر دو با هم تلاش کنن در طولانی مدت بهتر جواب میده در عین اینکه همین با هم بودن و تلاش کردن باعث ایجاد محبت و علاقه بیشتر میشه

کارتون

زمان ما بهش میگفتن کارتون و من عاشقش بودم مخصوصا کارتونهای والت دیزنی الان بهش میگن انیمیشن ، هنوز که هنوزه در حالیکه نیم قرن از زندگی کردنم روی زمین میگذره بهش علاقه دارم

بنظرم از بین نرفتن و کمرنگ نشدن بعضی علایق چیز خوبیه ، نشون میده هنوز زندگی زیباست و همه چی عادی نشده

-- عدد 5  صفحه کلیدم خرابه گاهی میزنه و گاهی نمیزنه اینم معضلی شده ، مخصوصا وقت زدن رمز