زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)
زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)

حلقه

حلقه ای که انتخاب کردم خیلی ساده و ارزان بود ، اما هر کی دید ازش خوشش اومد دو خط نگین داراز دوطرف تا نیمه به هم میرسیدن ، حلقه های شیک و گرون قیمتی مد شده بود مثلا حلقه دخترخاله ام که زودتر از ما ازدواج کرد یه نگین پایه بلند بزرگ وسط داشت و نگین های ریز اطرافشو پر کرده بود در زمان خودش جز گرانترین حلقه ها محسوب میشد و بعدا طرفدارای زیادی پیدا کرد ، مدتی بعد کناره های حلقه ام تیز شد و مایه عذاب بود اونو با چند تیکه طلا برای کار مهمتری فروختیم و بعدا یه حلقه دیگه گرفتم ، حلقه دومم به سرنوشت حلقه اول دچار شد راستش خیلی ازش خوشم نمی اومد ، تا اینکه تصمیم گرفتم انگشتر ساده و بدون نگینی که باهاش راحت بودم به عنوان حلقه  همیشه همراهم داشته باشم ، چیزی که از اول میخواستم ولی مامانم مخالفت میکرد و حتی از اینکه حلقه ارزانی انتخاب کرده بودم  ناراحت بود

این بود سرگذشت حلقه شکیبا

گرچه حلقه برای اکثر مردم خیلی مهمه و حتی دیدم بعد از جدایی هنوز حلقه شون رو نگه داشتن اما برای من این قداستو نداره ، حلقه فقط یه نماده اصل وفاداری و پیوند واقعی بین زوجهاست که مهمه و اگر زوجی تونستن در هر شرایطی به عهد و پیمانی که با هم بستن وفادار بمونن جای تقدیر داره ، حالا شاید این وسط یه بلایی سر حلقه ها بیاد

اینقدر سخت نگیریم اتفاقه دیگه

نظرات 11 + ارسال نظر
صهبا یکشنبه 16 آبان 1395 ساعت 00:02 http://www.sahba44.blogfa.com

من هم حلقه امو خیلی دوس داشتم بعد 25 سال در اسباب کشی گم شد تنونستم عینشو پیدا کنم سفارش دادم مشابه شو درست کردن ولی همیشه چشمم دنبالشه

اخی
عیب نداره ناراحت نباش اصل محبت بین تو و همسر

خورشید جمعه 14 آبان 1395 ساعت 18:38

هر که در این حلقه نیست ،فارغ ازاین ماجراست :

مینو پنج‌شنبه 13 آبان 1395 ساعت 17:31 http://milad321.blogfa.com

من هم چند بار حلقه عوض کردم.اخریش گم شد دیگه نخریدم.
همه حلقه ها هم رینگ ساده بودن.
نظرم اینه که متاهل ها بهتره حلقه دستشون باشه.

رینگ ساده برای حلقه بهتره
موافقم

صدف چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت 13:19 http://dreamblackks.blogfa.com

سلام
بله سخت نگیریم

سلام

آذر سه‌شنبه 11 آبان 1395 ساعت 14:10 http://dahe40.blogfa.com

حلقه ی منم گم شد. ساده بود، بعدها شبیه اش رو خریدم اما اکثرا بدلیجات دستم می کنم.
نه تنها در قید وسایل و خاطره بازی نیستم، حتی گاهی خودمو از چیزایی که منو به گذشته پیوند می دن خلاص می کنم

خوب کاری میکنی

هنوز یلدا سه‌شنبه 11 آبان 1395 ساعت 11:15 http://still.blog.ir

به نظر من حلقه باید حتما دست متاهلا باشه...
به مدل و گرون و ارزونیش کاری ندارم!

حدس میزدم نظرت این باشه

پیمان دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت 20:52 http://freemine.blogfa.com/

خیلی به حلقه اعتقاد دارم
خیلی
اتفاق ک اتفاق
ولی مرتب باید جایگزین داشته باشه


ضمن این که هرچیزی سادش زیباتره طبیعتا و مورد پسند تر

خیلی خوبه
جایگزین داشته
موافقم

محمد رضا دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت 14:31 http://hamsayehmah.blog.ir

سلام
من اما حلقه مو خیلی دوست دارم .. شاید جزئ اولین حلقه های برلیان باشه که جایگزین نگینهای اتمی شد.
کلا عاشق ساعت، انگشتری، حلقه خودم و گاهی گردنبند هستم
البته رنگ طلا اصلا دوست ندارم
هیچکدم اینها آدمو خوشبخت نمی کنه .. منم دلی دوسشون دارم

سلام
تا جائیکه دیدم اکثر اقایون توجهی به حلقه ندارن و البته از ترس خانوماشون دست میکنن
خیلی خوبه که شما به حلقه تون اهمیت میدین

پری دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت 14:16 http://shahpari-a.blogsky.com/

چقدر خوب بانو ...

منم هیچ وقت اشیا برام تقدس ندارند ..

اما درباره حلقه ...

شب عروسیم ..حلقم ربوده شد .. من روز عروسی حلقه نداشتم .. یه انگشتر که از قبل خودم خریده بودم دستم کردم ..

ای وای چه بد
چطوری ربوده شد ؟
اصل نیته هر انگشتری به نیت حلقه دست بشه حلقه اس

نگین یکشنبه 9 آبان 1395 ساعت 10:34

سلام بر شکیبای نازنین

منم به حلقه دست کردن زیاد معتقد نیستم
گاهی دستمه و گاهی نه... بستگی به حس و حالم داره

همسرم که همون فردای عروسی حلقه شو درآورد گذاشت تو کشو !!
(ولی خدا رو شکر هردومون به تعهداتمون پای بند موندیم تا امروز)

حلقه منم یه حلقه طلا سفید ساده بود با دو ردیف نگین برلیان ریز ... باورت میشه سال 61 خریدیمش دو هزار تومن؟!!

ولی بعد همسرم به مناسبت تولدم یه حلقه طلای زرد ساده خرید که خیلی دوستش دارم و گاهی ازش استفاده میکنم ...

سلام نگین جان
آره باورم میشه حلقه من کمتر شد
عجب تفاهمی

یاسر شنبه 8 آبان 1395 ساعت 19:09 http://saheb-delan.blogfa.com/

سلام.
گاهی نمادها از اصل ماجرا مهمتر میشه، که این بده.
گاهی نمادها مهم میشن به اندازه اصل ماجرا که این بد نیست و میشه باهاش کنار اومد.
گاهی این اصل ماجراست که خیلی مهمه و نماد فقط یک بهانه ظاهریه بدون هیچ دلبستگی ای. این عالیه.
من از دسته دومم که هی همچین بد نیست. شما از دست سومید که این خیلی خوبه.
همیشه ایام خوشیهاتون بچربه.

سلام
ممنون
دسته دومم خیلی خوبه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.