زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)
زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)

سبقت

با کلمه سبقت که اشنا هستین ، همه میخوان از هم جلو بزنن و زودتر به چیزی یا جایی یا هدفی برسن ، مثلا در رانندگی یا محیط شغلی یا در مسابقات مختلف الا اخر

همه جور سبقتی دیده بودم بجز سبقت گرفتن در اینکه من مریضترم ، آره والا در جمعی بودیم یه بنده خدایی شروع کرد از درد پا گفتن یکی  از این طرف گفت وضع پای من بدتره اون یکی گفت منکه از کمرم هم میکشم سومی گفت اینا که چیزی نیست من قند و چربی هم دارم چهارمی رفت یه پله بالاتر و بیشتر آه و ناله کرد پنجمی روغن پیازشو ده برابر بیشتر کرد و خلاصه کم کم داشت کار به دعوا کردن سر اثبات اینکه کی از همه مریضتره میرسید ، آخرش پا درمیونی کردم و بالاخره ختم بخیر شد

نظرات 16 + ارسال نظر
نسیم سه‌شنبه 23 شهریور 1395 ساعت 01:24

یکی از نزدیکان من ، جدای از این که باید وصف بیماری هاشون رو کامل بشنویم شرح ناز کشیدن همسر شون رو هم با گوش جان میشنویم
بعضی وقتا با خودم میگم یعنی این بابا فکر میکنه مردم هر روز یه فصل کتک میخورن از شوهر شون که این داره اینجوری با آب و تاب میگه؟!
بدبختی اینجاس که میانساله و نسبتش نزدیکه نمیدونم چطور برخورد کنم

خدا بهت صبر بده تحمل کردن اینطور ادما هنریه که من یکی ندارم

پروانه یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 00:58

سلام پست جالبی گذاشته اید.
این سبقتها یه دلیل دیگه هم داره.
ما توی خانواده یک سالمند داریم که ازشون مواظبت میکنیم و میدونید که واقعا این کار مشکلاتی داره وهمه زندگیمون تحت الشعاع این مساله قرار میگیره.
البته گله ای نیست چونکه ایشون پدر مون هستند.
چون ما خواهرها هیچوقت شکایتی نمی کنیم دیگران میگویند شما که مشکلی ندارید مثلا فلانیا کارشون خیلی سخته . انگار هر کس حرفی از درد و مرض و مشکلات نزنه تو بهشت برین داره زندگی میکنه.

سلام پروانه جان
خدا قوت کار بزرگی انجام میدین گرچه وظیفه اس اما خیلیها ازش شونه خالی میکنن
احسنت

ماهی پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 17:27

این موضوع تو خونه مادرشوهرم خیلی رایجه. اما ما میگیم حتی اگه مریضی باید راه بری. مثلا خودم هر وقت کمردردم میرم پیاده روی. ولی بقیه اینو میذارن به پای اینکه چیزیت نیست. نمیگن از غیرتته

درسته هر چی آدم خودشو بندازه بدتر میشه
دیگه بعضی ها برای هر چیزی یه حرفی دارن ریشه اش هم حسادته تو ناراحت نشو

نگین پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 12:18 http://www.parisima.blogfa.com

سلام شکیبا جان روزت بخیر

ما آذری ها یه مثلی داریم که زیاد هم قشنگ نیست ولی چون اینجا جاشه، میگم با اجازه ات
البته قبلش پوزش میطلبم!!

میگن:کافیه من یه قاشق (...) بخورم تا طرف wc رو خالی کنه روی سرش

یعنی تا قانعت نکنه که از تو مریض تر یا بدبخت تر و بیچاره تره دست برنمیداره که !!!!

خدا همه ی مریضها رو شفا بده انشاالله
چه جسمی، چه روحی

سلام نگین عزیز

الهی امین مخصوصا روحی

پیمان سه‌شنبه 16 شهریور 1395 ساعت 20:41 http://freemine.blogfa.com/

کلا عاشق تمارضیم خخخ

علی امین زاده دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 07:39 http://www.pocket-encyclopedia.com

اینجور حرف زدنها مده! تعجب می کنم نشنیده بودید شما.
کلاً وقتی شروع بشه می بینی انگار توی خوابگاه بهزیستی هستی!
فکر کنم ملت می خوان چشم نخورن.

شنیده بودم ولی نه تا به این حد
تا حالا به اینکه از ترس چشم خوردن باشه فکر نکرده بودم اینم ممکنه

بهار شیراز یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 12:02

من از اون دسته آدم هایی هستم که دلم نمیاد حرف از مریضی و نداری بزنم ... تو بدترین شرایط ممکن نیست به خودم بگم بدشانس ...
کلمات قدرت زیادی دارند... باید خوب استفاده بشن تا زندگی روی خوش خودش رو نشونمون بده ...
من خوش شانسم که دوستای گلی مثل شما دارم

آفرین به بهار نازنین خودتم دوست خوبی هستی

موج یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 10:49 http://delnevashtehae1moj.mihanblog.com/

دقیقا اپیدمی شده همه در تلاش هستن که بگن اون شرایطشون بدتر ، مثلا میگی کارم زیاده اونم تمام سعیشو میکنه بگه من گرفتارم ، ماشین من خرابتر ....

شاید میخوان به همدیگه دلداری بدن حتی اگه اینم باشه راه درستی نیست

پری یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 09:15 http://shahpari-a.blogsky.com/

یا خدا ....

لی لا یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 01:48 http://lilaliana.persianblog.ir

سبقت گرفتن درمریضی ...سبقت گرفتن دراینکه کارهاشون زیاده ووقت سرخاروندن رو هم ندارند وثابت کردن این موضوع توسط اطرافیان هم...یکی دیگه از مسابقات این زمانه هست...

این ثابت کردنه خیلی خنده داره انگار ثابت کنن جایزه نوبل بهشون داده میشه

بهمن شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 23:26 http://www.life-bahman.blogsky.com


واقعاً که عجب ملتی هستیم...
منم همکاری دارم که دقیقاً همین خصلت را داره... تا یه حرفی زده میشه اونم بدون اینکه بفهمه موضوع چیه میپره وسط و میگه منم همینطور
و البته این خصلتش دستمایه شوخی بقیه همکارا شده! تا بخوایم کمی خستگی در کنیم یکی از همکارا به بقیه چشمکی میزنه و شروع میکنه به گفتن حرفای بی ربط!
اون بنده خدا هم از همه جا بیخبر میگه منم همینطور و بقیه میزنیم زیر خنده

منم همچین همکاری داشتم البته مدیرمون بود و بداخلاق جرات نداشتیم سربسرش بزاریم

یک زن خانه دار معمولی شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 21:08

واقعا همینطوره.خدانکنه یجا بگی فلان جات درد میکنه.جملت تموم نشده اینقد از مرضای خودشون میگن که انگار هر چی شدتش بیشتر باشه افتخاره.والاااااا

پس همگانیه

فرهنگ شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 14:45 http://2kooleposhti.blogsky.com

بعضی ها این طوری اند، واسه مریضی خودشان کلاس میذارند. هرچه مریض تر با کلاس تر!!!

اره والا اینم جدیدا مد شده

یاسر شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 14:41 http://saheb-delan.blogfa.com/

سلام.
من دیدم. یه همکار داریم هر کی هر دردی داره این میگه من بدتر. حتی اگر طرف بگه من مردم اون میگه من بدتر. اونقدری که برای ما شده ضرب‌المثل تا شروع میکنه به آه و ناله کردن ما هم میگیم "من بدتر". اینروزا انگاری مد شده.
:))))))

سلام
یکی از همکارای منم همینطوری بود

محمد رضا شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 11:50 http://hamsayehmah.blog.ir

سلام
شفاخونه تشریف برده بودید؟

سلام
ای یجورایی

مینو شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 11:19 http://milad321.blogfa.com

بین عده ای،منصوصا میانسالان مسابقه کی بدبخت تره انگار باب شده.این شامل کی مریض تره، کی بدهکارتره، کی دردسر بیشتری داره هم میشه

مینو جان ایکاش فقط میانسالا بودن تازگی زیر چهل ساله ها هم خودشونو قاطی میکنن
راستی چه عجب ما خنده مینو بانو رو دیدیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.