زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)
زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)

آجیل

- مردم اعصاب ندارن نزدیک چراغ قرمز میشدیم ماشین پشتی هی بوق میزد چراغ میداد که سریعتر برو ، اخه سریعتر کجا بریم وقتی چراغ قرمزه ؟

قیژ با عصبانیت و چند تا بوق که بار معنایش فحش بود اومد کنارمون سرشو اورد بیرون و اینبار با زبان شیرین فارسی چند تا بد بیراه که بدترشو احتمالا بلد نبود نثارمون کرد

یه مشت اجیل تعارفشو کردم و گفتم اجیل بخور حرص نخور دو روز دنیا ارزش حرص خوردن نداره 

- یه عروسی در پیشه و من به این فکر میکنم که چی بپوشم ؟ جالبه قبلا که مدل لباسها اینقدر متنوع نبود و تعداد مزونها و غیره و ذالک اینقدر زیاد دردسر کمتری برای انتخاب لباس داشتیم اما الان ادم سرگیجه میگیره ، البته یه مدلی در ذهنم هست گمان نکنم حاضریش پیدا بشه ، حوصله گرفتاریهای خیاطی و رفت و امدشم که ندارم کم کم دارم به نتیجه ای که انیشتین رسید میرسم

انیشتین زندگی ساده ای داشت و در مورد لباس
هایی که به تن می کرد بسیار بی اعتنا بود. روزی یکی از دوستانش از او پرسید: استاد
چرا برای خودتان یک لباس نو نمی خرید؟

انیشتین لبخندی زد و پاسخ داد: چه احتیاجی
هست؟ اینجا همه مرا می شناسند و می دانند من که هستم.

تصادفا پس از چند ماه همان دوست در شهر
دیگری با انیشتین رو به رو شد و چون همان پالتوی کهنه را به تن او دید با حیرت
پرسید: باز هم که این پالتو را به تن دارید؟

انیشتین جواب داد: چه احتیاجی هست؟ اینجا
که کسی مرا نمی شناسد.


نظرات 19 + ارسال نظر

سلام
چه درس خوبی دادید به راننده بی اعصاب

سلام

ط؛إ’ط·آ§ط·آ³ط·آ± یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 20:49 http://saheb-delan.blogfa.com/

عالیه. آدم خودداری هستید. من که زود قاطی میکنم.
حکایت انیشتین جالب بود. نشنیده بودم.

همیشه که نه ولی اونروز حالم خوش بود

tarlan یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 14:41 http://tarlantab.blogsky.com

سلام شکیبای عزیز
سالها پیش قبل از ازدواجم زیاد به تنوع اهمیت نمیدادم همینکه لباسم شیک بود کافی بود برام ولی از وقتی که ازدواج کردم و قوم شوهر رو دیدم مجبور شدم خودمو با اونا وفق بدم البته تا حدودی ولی شوهر و پسرم پدرم رو در اوردن سر لباس و ادکلن گاهی از دست شوهرم خندم میگیره بهش میگم بسه مرد چه خبره نوید جوونه تو دیگه چی میگی میگه خوب منم جوونم جوون قدیم .
عکس العملت برای راننده عالی بود مردم اعصاب ندارن به خدا.
امیدوارم همیشه شاد باشی و تو مهمونی و عروسی و خرید که دو روز دنیا رو باید لذتش رو برد .

سلام ترلان جان
خب همسرتون راست میگه ، عجب زنده دلم هستن
خوب و خوش باشین و شاد در کنار هم همیشه

هنوز یلدا یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 10:24 http://still.blog.ir

سلا شکیبا جان

منم که مدل لباس پوشیدنم ثابته!

یادته عکس لباسام رو برای مهمونی گذاشته بودم که نظر بدید؟:) همشون تو یه سبک بودن!

مدل موهام هم همیشه ثابته! همیشه باز !

به نظرم هرچی ساده تر باشه آدم، قشنگتره :)

سلام یلدای مهربون
آره یادمه لباسات ساده و شیک منکه خوشم اومده بود
خودتم که بیستی حرف نداری

عرفان یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 08:55 http://dastforosh.blogsky.com/

«یه عروسی در پیشه و من به این فکر میکنم که چی بپوشم ؟»
معضلی برای خانوم ها که هیچ وقت حل نمی شه!!

اغراق نباشه نصف مغز ما به این مسئله اختصاص داده میشه

پژمان یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 08:50 http://chashmanman.mihanblog.com/

سلام
من در لباس پوشیدن خیلی راحتم. هیچ وقت یادم نمیاد مثل خیلی از جوون ها دلهره لباس پوشیدن و جذاب به نظر اومدن داشته باشم. البته بخشیش برمی گرده به جذابیت ذاتی خودم

سلام
بله در جریان اون شونصد تا کت و شلواری که دارین و هرگز استفاده نشده هستیم

زرین یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 03:07 http://zarrinpur94.blogfa.com

چه پست باحالی بود وچه نظرات جالبی ومن دیگه حرفی ندارم.غیر از اینکه بگم خوشحالم که میتونم همسرمو از این پس به انیشتن تشبیه کنم.

زندگی کردن با مشابه انیشتین چطوریاست زرین بانو ؟

ی پدر شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 18:17 http://neghabesorbi.blogfa.com/

سلام

زیبایی در سادگیه ، ولی همه این زیبایی را درک نمی کنند و
چون تعداد این همه ها خیلی بیشتراز حد معقوله پس چاره این یست که کمی از ساده زیستی دست بکشیم...


واقعا مردم اعصاب ندارند و چه برخورد زیبایی از جانب شما

سلام
کمی اشکال نداره از حد که میگذره مایه دردسر میشه

بانو. شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 12:11 http://mylifeinwords.blogfa.com

فکر کنم نظر منم در مورد لباس و آرایش در همون حدها باشه...
زندگی ساده تر کلا راحتتره

چه خوب

بهمن شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 09:28

شکیبا جان
حیفم اومد در ادامه ی کامنت زیبای نگین بانو اینو ننویسم :
کاش از نگین بانو مفسر بزرگ اشعار سعدی می پرسیدی نُهُمین لباس از سمت چپ یا از سمت راست ؟
آخه خیلی فرق میکنه ...
تازه اگه کسی نه تا لباس نداشت چکار کنه ؟
عایا با لباس خونه بره ؟
از لباسای عاقاشون استفاده کنه ؟
دوباره بشماره تا به عدد مقدس نُه برسه ؟
چندتا روسری بجای لباس آویزون کنه ؟
حوله ی حمام بذاره تا نه تا بشن ؟
.
.
.
دیدی ؟ گزینه ها خیلی میشن اگه شعر درست تفسیر نشه ...

با اجازه من فقط بخندم و نگین بانو خودش جواب سئوالاتتون و بده
نگین بانو کجایی بیا

سهیلا جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 23:26 http://rooz-2020.blogsky.com/

شکیبا جونم منم اصلا درقید و بندلباس ومد و اینا نیستم.مثلا ماه دیگه عقد پسرمه و من خیلی ریلکسم.مامان عروسم ازم پرسید میخوای چکارکنی برای عقد بچه ها.منم درکمال خونسردی گفتم هیچ کاری.تعجب کردچون خودشون خیلی تو هول و ولا و تقلا هستن.گفتم مثل همه ی این سالها آرایشگرم خودم هستم.لباسم که دارم مال عروسی فامیل که 4سال پیش رفته بودم و شما تو تنم ندیدید.همین. کارخاصی ندارم....گفت خوش بحالت.گفتم یادبگیرید خو...گفت نمیشه...اونوقت جلو جاریم اینا کم میارم.....:))))))))))
درصورتی که تعریف ازخودنباشه تو هرجمع و عروسی که باشم این منم که میدرخشم باهمون لباسهای قدیمی و....
واکثرا دور و بر من میچرخن....
ولللش عامو.....دل باید خوش باشه...مگه نه؟

چه عالی تبریک میگم پیشاپیش مامان شوور عزیز الهی خوشبخت بشن که با داشتن سهیلا حتما میشن
چقدر خوبه این ریلکس بودن و سخت نگرفتن بعضی لباسا رو اگه ده بارم بپوشی بازم زیبا هستن پس چه لزومی داره ادم خودشو به دردسر بندازه تازه رفتار و اخلاق خوشه ادماست که باعث جذاب بودنشون میشه
خیلی کار خوبی میکنی منم یکی از لباسای چند سال قبل و که خیلی دوسش دارم میپوشم

گودول جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 18:32 http:// khesht40.blogfa.com

آقایان که توجه نمیکنن به لباس خانمها ، بهتر نیست خانمها هم دنبال لباس تازه نباشن ؟

اما خانوما خیلی به لباس همدیگه توجه میکنن

مینو جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 15:03 http://milad321.blogfa.com

.لباس اندازه من تقریبا در بازار پیدا نمیشه.باید منت خیاط رو بکشم.
خانم های این دوره اکثرا خوش هیکل اند و میتونن راحت تر لباس آماده پیدا گنند.

ولی لباسای حاضری خیلی بد دوخت شدن ظاهرشون قشنگه تنت میکنی بی ریخته

خانم توت فرنگی جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 12:03 http://pasazvesal.blogsky.com

فکر کنم دوست انیشتین تا حالا انقدر قانع نشده بود!!
حساب انیشتین جداست کسی که همسرش رو تو خیابون می دید و نمی شناخت یقینا به لباس هم اهمیت نمی ده دیگه
شما یه خوشگلش رو بخر یا بدوز (:

درسته حسابش جداست اما خودمونیم راحت زندگی میکرده

صهبا جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 00:21 http://www.sahba44.blogfa.com

بهمن پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 21:42 http://www.life-bahman.blogsky.com

یه روز با خانومم رفتیم برا انتخاب لوستر ....
نه ببخشید چندین ماه ...
یه روز که دیگه حالم از لوستر دیدن بهم خورده بود و هنوز توی انتخاب مونده بودیم ( و البته هنوزم انتخاب نکردیم !) بی مقدمه به آقای فروشنده گفتم :
خوش به حال حضرت آدم !
فروشنده که از این جمله ی بدون مقدمه ی من یکه خورده بود گفت : چی ؟
گفتم : حضرت آدم خیلی خوش بحالش بوده ! آخه فقط یه حوا رو برا انتخاب داشته و حوا هم فقط یه آدم رو ! وگرنه حالا حالاها ممکن بود این وصلت میمون سر نمی گرفت ...


بالاخره لوستر خریدن یا نه / هنوز درگیر خرید هستین ؟
البته خانوما بی تقصیرن تنوع هم اینقدر زیاد شده که انتخاب و مشکل میکنه

نگین پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 20:00

میگم این نوید خان عجب دل پری از خانما دارن هااااا

شکیبا جان شاعر میفرماید :

نــٌهــٌمین لباس زیباست نشان آدمیّت

یعنی میخواد بره برو در کمدت رو باز کن و لباسها رو دونه دونه بشمار و نهمی رو انتخاب کن بپوش که اون بیشتر از همه بهت میاد

(تفسیر شعر اگه لازم داشتی در خدمتم عزیزم)

بی شوخی منم چند وقته عروسی ها رو خیلی ساده میگیرم و مثلا هر بار یه دامن رو با چند تا بلوز مختلف میپوشم که متنوع باشه ..

وقتی ساده میگیرم خیلی هم بیشتر خوش میگذره انگار ..

چه نفسیر جالبی باشه همینکار رو میکنم
اتفاقا منم لباسای ساده رو بیشتر میپسندم

navid پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 13:33 http://navid-dk.blogfa.com/


دیوونه نکردین یارو رو برای عصبانیتش که. اجیل هم دم و دست بود چه خوب. انشتین هم دلش خوش بوده . باید میومد با ما تو ایران زندگی میکرد. این خانومها وه صد تا لباس هم داشته باشند باز عروسی جدید هیچی ندارند. فقط پول خرج کن


پول خرج نکنیم که تنبان شوهرها دو تا میشه ووووو.....

پرستو پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 11:44 http://folder98.ir

سلام دوست عزیز مطالب جالبی داری ممنون میشم به منم سر بزنی و منو لینک کنی

سلام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.