زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)
زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)

به دل نشستن

برای دخترش خواستگار اومده بود ، بهاره میگفت داماد به دلش ننشسته و مامانش میگفت یعنی چی که به دلت ننشسته ؟ ببین همین شکیبا که امروز زندگی خوب و ارومی داره همینکه نمیتونه حتی چند ساعت دوری همسرش و تحمل کنه اول ازدواجش به همسرش علاقه ای نداشت ، تو هم همینطور اولشه بعدا محبت بینتون برقرار میشه ، اومدم بگم ولی بنظرم به دل نشستن خیلی مهمه که نذاشت حرفمو بزنم و ادامه داد پسر خوبیه  خانواده خوبیم داره کارشم خوبه ، دوباره خواستم بگم ولی به دل نشستن خیلی مهمه  که باز حرفمو برید و ... منم از خیر حرف زدن گذشتم خب مادره دلش خوبی بچه اش و میخواد منم همینکار رو برای پسرم میکنم ولی نه در زمینه مسائل احساسی ، احساسات شوخی بردار نیست ادما مثل هم نیستن ، نمیشه یه قبا برای همه بدوزی و سرنوشت یه نفر و ملاک خوشبخت شدن یا نشدن همه قرار بدی

عکس داماد و بهم نشون دادن پسر برازنده ای بود ، گفتم به دلت ننشسته ، گفت نه ، گفتم خوشگله و خوش تیپه که ، گفت : اره اما میترسم به دلم ننشسته یه حسی بهم میگه ادم خوبی نیست

سر به سرش گذاشتم گفتم من اگه جای تو بودم بلافاصله بله رو میگفتم اگه زمان بودی چیکار میکردی از هر 10 پسر یه پسر خوشگل و خوشتیپ نبود ، همه قیافه ها چپر چلاق

غش کرده بود از خنده مامانش گفت چی داری میگی گفتم هیچی حرف چراغانی پارسال بود

 خودمونیم پسرهای زمان ما  شکل و قیافه طنازی نداشتن اما مردی و مردونگی بینشون وجود داشت ، تمام پسرهای فامیل و دوست اشنای زمان ما که حالا مردان میانسالی هستن خوب و خانواده دوستن ، همسر و پدر خوبی برای خانواده اشون ،  نمیشه همه خوبیها یک جا جمع بشه


نظرات 8 + ارسال نظر
پژمان یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 07:27 http://chashmanman.mihanblog.com/

سلام
باهاتون موافقم نیستم. هستند پسرایی که فوق العاده خوش تیپ هستن و در عین حال معرفت و مردونگی از وجناتشون میباره. ریا نباشه خدایی نکرده. یکیش خود من. البته موافقم که تعداد امثال من نادر شدن ولی خوب منقرض نشدیم که

سلام
شما هم که مثل پسر من اعتماد به سقفتون زیاده
از شوخی گذشته پسرای خوب و خوشتیپ و با معرفت هم کم نیستن

یاسر شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 14:48 http://saheb-delan.blogfa.com/

عقل و دل هر وقت یکی شد اونوقت نورعلی نوره.

کاملا موافقم

خانم آبی شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 11:03

یعنی آخرش نگفتی به دل نشستن هم مهمه شکیبا جون؟

آره بنظرم خیلی مهمه اما نشد بگم یعنی صلاح ندیدم نظر بدم

نیلو شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 09:57 http://nil-nil.blogfa.com

واقعا باید طرف به دل آدم بشینه. اصلا اگه ازش انرژی مثبت نگیری یه جورایی چندشه انگار. حالا ممکنه به قول شما خوش تیپ هم باشه ها ...
امیدوارم خوشبخت بشن.

نظر منم همینه
آمین

خانم توت فرنگی پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 22:57 http://pasazvesal.blogsky.com

گذشت زمان باعث شده یه کارایی کنن که خوشتیپ شن
بنظر من که اینطوری یه... خانواده دوست بودن مهم تر از قیافه است ولی (:

یه مقداریش برمیگرده به راحت شدن زندگیها و نوع تغذیه و همینی که شما گفتی کاملا درسته
ثبول دارم وفاداری و محبت به خانواده مهمتره

Ella پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 17:06 http://oceanic.blogsky.com

با این حرفتون خیلی موافقم! منم فکر می کنم مردونگی توی نسل قبل بالاتر بوده! البته این برای همه صدق نمی کنه! مردهای مرد و مسئولیت پذیر و خانواده دوست هنوزم بین نسل جوون هستند، ولی خوب به طرز غیر قابل انکاری کمتر شدن!

بله شکر خدا خیلی پسرای خوب و باغیرت و اصیل داریم

نگین پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 15:52

بله شکیبا جان همون ارادتمند قدیمی ... نگین شیراز

یادش بخیر دوره ما
مردها واقعا مرد بودن
تو سختی ها و ناملایمان واقعا مثل یک کوه استوار پشت سر همسر و فرزندانشون بودن ..

این عروسکهای رنگ و روغنی که امروز اسم مرد رو یدک میکشن با یه تق از جا در میرن !

بقول دوستی : بلانسبت، این روزا "نر" زیاده ، اما مرد کم ...

البته هنوز هم هستن پسرهایی که واقعا یه مرد بار اومدن و میشه بهشون تکیه کرد ولی تعدادشون خیلی کمه ...

قربانت ارادت از ماست
بله هنوزم هستن هیچی مطلق نیست

آنا پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 15:47 http://aamiin.blogsky.com/

چپرچلاق؟!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.