زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)
زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)

سلام

سلام عیدتون مبارک

روزه قلب بهتر از روزه زبان و روزه زبان بهتر از روزه شکمه ، اگه اشتباه نکنم این حدیث از حضرت علی علیه السلام هست

روزه شکم که تموم شد خدا کنه روزه زبان و قلب رو همچنان داشته باشم

چند تا زولبیا باقیمانده از رمضان و نوش جان میکنم  نان نداریم منم گشنه جای یه صحبونه مشتی رو که نمگیره اما کاچی بعض هیچی  ، نوع پول خرج کردنم باعث شده فامیل گمان کنن خیلی پولدارم و خودتون بهتر میدونین وقتی پولدار باشی طوری دیگه ای بهت احترام میزارن و تحویلت میگیرن ،  اما اینکه چطوری پول خرج میکنم خب من بیشتر برای دلم پول خرج میکنم و و دلم وقتی شاد میشه که شادی دیگران و ببینم  با وجودیکه ته جیبم و حسابم چندان هم پر و پیمون نباشه ، از اونجایی که عقل ادما به چشمشونه وقتی میبینن  میگن حتما رو چاه نفت نشسته ، شاغل هم که هست خبر ندارن دیگه نیستم نمیدونم چرا اما دوست ندارم بگم تعدیل نیرو شدم همونطور که هیچوقت در مورد چند و چون حقوقم چیزی نگفتم اینه که مردم هر چی کمتر از ادم بدونن برای خودشون داستان بافی میکنن یا بالا میبرنت یا زمین میزننت ، به نظر و حرفاشون اهمیت نمیدم فقط خنده ام میگیره

نظرات 8 + ارسال نظر
آنا چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 12:34 http://aamiin.blogsky.com

تعدیل نیرو؟ من فکر می کردم تازه اوضاع کار داره خوب می شه. چقدر هم سخته بعد یک مدت کار بخواید خونه باشید.

راستش برای منکه از کار (ساعتش خیلی زیاد بود) خسته بودم خوب بود ولی تعدیل نیرو اونم به اون شکل احساس بدی برام داشت

خانم آبی چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 09:20

سلام..
چقدر حسمون شبیه هم هست.. من هم دو سال پیش یه ماه نرفتم سرکار اما واقعا دلم نمیخواست کسی بدونه..
راستی عیدتون هم مبارک.. طاعات قبول حق ان شا الله

سلام
متشکرم عیدتو هم مبارک باشه

پژمان سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 13:34 http://chashmanman.mihanblog.com/

سلام
ببخشید یه خورده با تاخیره ولی با این همه دلم نیومد تبریک نگم. طاعات قبول و عیدتون مبارک

سلام
متشکرم منم تبریک میگم طاعات و عباداتتون قوبل درگاه حق

باران سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 13:26 http://manedevoneh.blogfa.com

سلام عید ت مبارک باشه خانم
بهترین کار همونه که برای مردم زندگی نکنی ..

سلام عزیز دلم

مجتبی سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 12:05 http://migamnaro.blogfa.com

سلام
عیدت مبارک...هرچند با تاخیر....
منم به پرشین بلاگ کوچ کردم و بلاگفا وداع کردم...
اینم آدرسم :
mbd1359.persianblog.ir

سلام
ایراد نداره عید شما هم مبارک
خونه جدید مبارک

نگین دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 14:57

شکیبا جان سلام و عیدت مبارک خانومی

همسرم همیشه میگه هرچقدر بیشتر برای مردم توضیح بدی،توضیحات بیشتری ازت میخوان !

امان از بعضی آدما !

حق با همسرتونه ندونن خودشون راحترن

نیلو دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 13:51 http://nil-nil.blogfa.com

باهات موافقم. هرچی مردم کمتر در مورد خصوصی هات بدونن بهتره.
همین قدر که می دونن کلی سرک می کشن و ...
وای به حال اینکه همه چی رو بدونن.
راستش منم هنوز به خیلی ها نگفتم که دیگه بیرون شاغل نیستم!

جدی نگفتی ؟

آفرین دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 13:00

فکر می کنم تربیت نسل ما این طوریه که صبور باشم و صورتمونو سرخ نشون بدیم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.