زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)
زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)

بنداز بندازه

فقط بعضی فروشندگان عزیز نیستن که جنسهای بنجلشونو با زبون بازی به خریدار بخت برگشته دولا پهنا میندازن

این شادونه عزیز و دلبند ما هم اینروزا بنداز بنداز داره با کمی تفاوت

قبلا به چهار تا دونه کرم ضدافتاب و مرطوب کننده و یه رژ لب بیچاره و بی پناه که روی دراور میزارم گیر داده بود و این طفلکی ها رو مینداخت پایین

حالا بچه ام پیشرفت کرده تابلو رو میندازه  و خودش جیغ زنان مویه کنان زلف فشان در میره میاد رو شونه ام

عجب گیری افتادیم یعنی دل بی صاحبمون کجا گیر افتاده پیش یه شادونه بنداز و در رو


نظرات 5 + ارسال نظر
علی امین زاده جمعه 13 بهمن 1396 ساعت 23:50 http://www.veryveryinteresting.com

پیمان یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 00:14 http://freemine.blog.ir/

بعله عاقبت شادونه سالاری همینه خخخ

همینه همینه

مینو جمعه 22 دی 1396 ساعت 23:56 http://Milad321.blogfa.com

خوب طاقت داری شکیبا جان

طاقت نیارم چه کنم
قضیه عشق و عاشقیه
دیروز دستمو گاز گرفت خونی شد بعداومده با سرش میزنه به دستم میگه نازم کن
تو رو خدا میبنی مینو جان اینه روزگار ما

نگین پنج‌شنبه 21 دی 1396 ساعت 09:18



خدا نکشدت شکیبا !!!
بنداز و در روووووووو !!
صدای غش غش خنده ام رفت تا خونه همسایه

واااای که من ندیده عاشق شادونه خان شما شدم و از همینجا اعلام میکنم دست گلللللللللش درد نکنه هرچی که میندازه بذار بندازه شما لطف کن بردار بذار سر جاش

از طرف خودم و خانواده محترم رجبی از شما تشکر میکنم

خدا خیرت بده صبحم بخیر شد ...

خدا رو شکر یه بارم ما تونستیم خنده رو لب نگین نازنین بیاریم
چشم هر چی شما بگی
قربونت خیلی باصفایی

یاسر چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 15:56

چه شیطون.
چه جالب.

خیلییییییییییییییییییی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.