زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)
زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)

توقع

تازگی مادر شوهر شدم و اولین چیزی که به خودم گفتم اینه که توقع از هیچکس نداشته باشم حتی پسرم ، عروس که جای خود داره ولی خودم سعی میکنم تا جائیکه میتونم به عروسم محبت کنم بی توقع
الحق اونم دختر خوبیه درک و شعورش بالاست

اینطوری ادم راحتر میتونه زندگی کنه ، هر کسی لطفی کرد دستش درد نکنه و نکرد هم در پناه خدا

کنترل کردن توقعاتمون از دیگران باعث راحتی خودمون میشه ، عین گذشت که اولین حس خوبش مال خودمونه آرامش پیدا میکنیم و بیشتر از زندگی لذت میبریم


نظرات 19 + ارسال نظر
هاتف سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 01:05 http://hatefblog.in

تبریک میگم . بسیار مبارک باشه

متشکرم

نسیم دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت 23:39

اینکه آدم انتظاری نداشته باشه سخته سخت تر از اون چیزی که برا دخترش میخواد برا عکسش بخواد هست.

انتظار نداشتن سخته خواهی نخواهی یه توقعاتی هست ولی بهتره کنترلش کنیم اینطوری ادم راحتره
یا به عبارت بهتر هر کاری رو برای خدا و بدست اوردن رضایت او انجام بدیم خدا تنها کسیه که قدر زحمات ما رو میدونه و جبران میکنه

بهمن دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت 10:57 http://www.life-bahman.blogsky.com

سلام شکیبا خانم عزیز
عاقلی که عاقلانه ترین راه رو انتخاب کردی...
آخه روزگار خیلی بدی شده، دیگه حتی برای یه بچه ی دو ساله هم نمیتونی نظر بدی! رنگ پستونکش رو خودش باید انتخاب کنه!
بهتون به داشتن چنین روحیه و تفکراتی تبریک میگم.

سلام
ممنونم
درسته حتی بچه کوچولوها هم یه پا استادن برای خودشون

یاسر شنبه 6 آذر 1395 ساعت 13:55 http://saheb-delan.blogfa.com/

سلام.
دقیقا همینه همین توقع بیجا و با جا بیشتر اوقات باعث کدورته و به نظر من همه کدورتها از توقع ناشی میشه.

سلام

tarlan جمعه 5 آذر 1395 ساعت 15:19 http://tarlantab.blogsky.com/

سلام
مبارک آرزوی خوشبختی دارم براشون
حتمن مادر شوهر خوبی هستین .

سلام
البته خیلی هم تازه نیست
قربونت ممنون

آدم چاق جمعه 5 آذر 1395 ساعت 12:40 http://chagh2.blogfa.com

سلام. بنده هم در حال حاضر یک مادر شوهر بالقوه هستم. یعنی مادر دو تا پسر هستم که در آینده ازدواج خواهند کرد. خیلی دلم می خواهد تجربه های دیگران در مورد مادر شوهر خوب بودن را بدانم. راستش تجربه خوبی از مادر شوهر ندارم. مادر شوهرم دور بود و ارتباط چندانی هم وجود نداشت که بخواهم یاد بگیرم مادر شوهر بودن یعنی چی و چه کار باید کرد. خواهش می کنم از عکس العملهایت در مواقع مختلف و ترفندهایت برای حفظ یک زندگی نوپا بنویس. آرزوی من این است که همه جوانها از جمله پسرهایم یک زندگی خانوادگی پایدار داشته باشند.
یا حق

سلام خوش اومدی انشاالله شاهد ازدواج عزیزانت باشی حس خوبیه و دو تا عروس گل نصیبت بشه
مسئله سختی نیست درست مثل بقیه رابطه هاست دو طرف باید احترام همدیگه رو نگه دارن درک کنن و دوست داشته باشن همدیگه رو البته بنظر من چون ما بزرگتریم و سرد و گرم روزگار رو چشیدیم باید صبرمون بیشتر باشه اگر خطایی دیدیم سخت نگیریم پای بی تجربگیشون بزاریم بهشون محبت کنیم تا کم کم اونام راه بی افتن
بالاخره اگر عروس دلخور باشه باعث ناراحتی پسرمون میشه بقول یکی از اقوام اگر دختر یا پسرتو رو زیاد دوست داری بجای تحویل گرفتن خودش همسرشو تحویل بگیر این باعث میشه بیشتر بهت نزدیک بشن و خودشون زندگی بهتری داشته باشن

نگین شیراز پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 19:23

راستی آذر جان گفت نسل سوخته

دوره ی ما، تقریباً نود درصد از عروسها فقط یه کلمه ورد زبونشون بود ... چشم

الان عروس در برابر یه پیشنهاد ساده که مادرشوهرش واسه مجلس داده، زل زده تو چشم مادرشوهر و میگه:
مگه عروسی توئه؟ عروسی منه خودم تصمیم میگیرم!!!
بقول مهران مدیری: دیدم که میگما ....

راست میگی نسل جزغاله شده
منم زیاد دیدم
چه میشه کرد زمونه اس فعلا اینطوریاس بعضی دخترا جنبه ندارن امیدوارم هر دو طرف حد و حدود خودشونو درک و رعایت کنن احترام باید دو طرفه باشه

نگین شیراز پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 19:20

یعنی خوش بحال اون عروس خانمی که مادرشوهر فهمیده و مهربانی مثل شکیبا جان ما داشته باشه

ولی واقعاً درست میگی شکیبا جان
کلاً نه فقط در مورد عروس
آدم اگه توقعاتش رو از دیگران بخصوص نزدیکانی که باهاشون زندگی میکنه، کم کنه، باعث آرامش بیشتر خودش میشه ...

من همیشه با خودم فکر میکنم چطور مادرزن یا مادرشوهری میشم؟!!
آدم تا در شرایط قرار نگیره نمیدونه ..
البته همسرم میگه فقط نقش ما نیست که مهمه، خیلیش هم بستگی به طرف مقابل داره ...

بزار من بهت بگم تو مادرشوهر و مادرزن فوق العاده ای میشی چون اخلاق خوبی داری
درسته طرف مقابل هم خیلی مهمه بعضی بعضی وقتا اگه طرفت خوب نباشه سعی تو بی نتیجه میمونه

فرزانه پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 14:23 http://baghanar.blogsky.com/

سلام
کار سختیه چون بعضی وقت ها حتی نظر ساده و خیرخواهانه می تونه بد تعبیر بشه متاسفانه و این خوبه که عروستون هم درک خوبی از موضوع داره و این طوری سعی شما بی نتیجه نمی مونه قطعا برای داشتن یک رابطه محترمانه و خوب.

سلام
درسته فرزانه جان متاسفانه تعبیرهای بد وجود داره
ممنون

صهبا چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 23:34 http://www.sahba44.blogfa.com

مبارکه.
اکه همه ادم ها یاد بگیرن که حریم هاشونو حفظ کنند دنیا بهشت میشه.

همینطوره

مینو چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 15:11 http://milad321.blogfa.com

عروس بزرگم که ممکن است سالی یکبار پیغامی برای تبریک عید بفرستم و جوابی بدهد.با عروس کوچکترم هم که با هم زندگی میکنیم ,اگر توقعی دارم در این حد است که فرصا توصیه کنم اگر ناراحتی دارد به دکتر متخصص مراجعه کند.سعی میکنم توقع بیجا نداشته باشم

خیلی خوبه خودمون اینطوری راحتتریم

خورشید چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 09:19

چنین گفت سینوهه چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 08:47 http://www.sinohe.ir

سلام. وبلاگ مرا سیو و مطالعه کنید

دیگه امری باشه

فرهنگ سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 19:29 http://www.2kooleposhti.blogsky.com

شما مادر شوهر خیلی خوبی هستید. قصد توهین ندارم ولی از مرد ها در هیچ شرایط و مقامی نمیشه توقع داشت

ممنون عزیزم
موافقم

آذر سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 13:04 http://dahe40.blogfa.com

نسل سوخته که می گن همینه دیگه !!!

آی گل گفتی آذر جان

محمد رضا سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 08:08 http://hamsayehmah.blog.ir

سلام خانوم شکیبای مهربان
شما عالی هستید .. امیدوارم عروس خانوم درست کشفتون کنن .. مطمئنم از بودن در کنار شما لذت می برن

سلام
متشکرم، گمونم باعث ازخود تعریفی شد این پست
عروسم دختر خوبیه خوبی هیچوقت یه طرفه نمیشه

بهار شیراز سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 08:05

این نعمت خداونده که نصیبت شده شکیبا جان همچنین هنرمندی خودت... این طوری هم خودت آرامش داری و همینطور عزیزانت ...
منم فکر می کنم مادر شوهر مهربونی بشم ... میدونی از کجا می فهمم؟ از ارتباطم با زن داداشی ها

ممنون لطف داری اینقدرام دیگه خوب نیستم ولی دوست دارم باشم
تو که ماهی خوشبحال دختری که عروست میشه

تیلوتیلو دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 10:06

میدونی شکیبا جان تو بی نظیری
سعی کن بی تفاوت هم نباشی اونوقت واقعا عالی میشی
من در نزدیکی خودم مادرشوهری را میشناسم که بسیار فهمیده و تحصیلکرده هست، هیچ توقع و انتظاری هم از عروس و پسرش نداره... اما دیگه زیادی بیتفاوت هست میگه همینکه هیچ هیچ توقعی ندارم هیچکار خاصی هم براتون نمیکنم... بزرگتری هم نمیکنه... مثلا وقتی دعواشون شده بود این زوج جوان... عروس مستاصل به مادرشوهر پناه برده بود که لااقل از تجربه ش ، از اینکه این پسر را بهتر میشناسه کمک بگیره... اما مادر شوهر به سادگی از کنار قضیه گذشته بود و هیچ عکس العملی نشون نداده بود ...
میدونم که شما اینطوری نیستی... از نوشته هات کاملا مشخصه... اما دوست داشتم اینو بگم که بیشتر دقت کنی

متشکرم خیلی لطف داری
البته همونطور که گفتم عروسم دختر خوبیه و در ضمن نه تنها در روابط بین مادرشوهر و عروس بلکه در همه رابطه هایی که داریم بنظرم بهتره پرتوقع نباشیم
لابد بنده خدا رو هیچ حساب میکنن اونم کامل خودشو کنار کشیده والا که نمیشه در این موارد بی تفاوت بود

پری دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 09:38 http://shahpari-a.blogsky.com/

چقدررررررررر شبیه مادر طرف نیستید ... بانو ...

خوشحالم آدمهای شبیه شما هنوز وجود دارند ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.