زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)
زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)

آخر سال

- یادش بخیر سالهایی که شاغل بودم وقتی به روزای پایانی سال میرسیدیم شور و هیجان عجیبی داشتم ، 13 روز تعطیلی برام رویای زیبایی بود ، چقدر کل کل میکردیم و چشم میکشیدیم که  زودتر تعطیلمون کنن تا به کارهای عقب افتاده مون برسیم ، افسوس که در محیطهای کار وضعیت خانوما مخصوصا متاهلها درک نمیشه ، یا شاید محل کار ما اینطوری بود ، دو سه روز زودتر تعطیل میشدیم و تازه بدو بدوهامون شروع میشد ، در حالیکه خانومای خونه دار کارهاشون کرده بودن و  خیالشون راحت بود ، ما با سرعت هر چه تمامتر کارمونو انجام میدادیم ، افسوس از اون روزا فیلم نگرفتم اگه میگرفتم خیلی بامزه میشد ، تازه در دید و بازدیدهای عید تیکه های رنگ و وارنگی بود که از جانب خانمهای خانه دار بهمون انداخته میشد ، مثلا شما شاعلها که همش بیرون هستین کاری نمیکنین یا برات باید دستگاه پول شمار بخریم یکی نبود به اینا بگه ما که دو برابر شما کار میکنیم پس کار خونمون و کی انجام میده یا ما  برای عشق و دلمون کار میکنیم نه چندرغاز حقوقی که نگرفته تمومه مطمئنم اگر میگفتمم حالیشون نمیشد درک نمیکردن

ولی در عوض تعطیلات عید حسابی خوش میگذشت

- شکر خدا که چهارشنبه سوزی تموم شد ، البته هنوز صدای ترقه از اینطرف و اونطرف به گوش میرسه پیشواز و پس واز هم پیدا کرده ، خدا بخیر کنه


نظرات 7 + ارسال نظر
هنوز یلدا جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 15:30

سلام شکیبا جان. سال نوت پیشاپیش مبارک...
من که حاضر نیستم یک روز بیشتر از ۲۰سال، کار کنم!!!

سلام یلدای عزیز
منم سال خوبی برات ارزو میکنم سرشار از خوشیختی و سلامتی
افرین

اذر پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 22:30 http://azar1394.blogfa.com/

سلام
اخر سال روزهای شلوغیه
چهارشنبه سوری خوشم نمیاد
پیشاپیش سال خوبی داشته بباشید

سلام اذر جان
ممنون برات بهترین ها رو در سال جدید ارزو میکنم

خورشید پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 10:15

انشاءالله از این به بعد هم خوش بگذره .

آمین برای دعای خوبت همینطور روزگار شما خوش و خرم باشه

محمد رضا پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 08:49 http://hamsayehmah.blog.ir

سلام
خوبه حالا فرصت کافی دارید هم خونه رو تمیز کنید هم شادونه رو
امیدوارم چارشنبه سوری خوش گذشته باشه
ببین خانوم شکیبا مراقب بال های شادونه مون باشین نسوزونه یه وقت

سلام
راستش تا امروز درگیر بنایی و تکمیل کردن خونه پسرم بودیم تازه امروز تمیز کاری رو شروع کردم البته با کمک شادونه هی باید جیغ بزنم چشمش به اب افتاده هی میخواد اب تنی کنه بال همه رو نسوزونه بال خودش نمیسوزه

پیمان پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 00:10 http://freemine.blogfa.com/

یعنی شما بازنشستهه شدین؟؟؟؟؟؟؟؟
نه فکر نمی کنم..احتمالا زودتر از سن بازنشستگی خودتون بازنشست کردین

ولی قبول دارین با تموم این بدوبدوها ولی میچسبید و شیرین بود؟
خانه دار هستن و تیکه هاشون دیگه..اوناهم خاطره شده خخخ
اره متاسفانه..هنوز هم صداش گهدار به گوش میرسه متاسفانه

حدستون درسته تعدیل نیرو شدم
اره شیرینه کلا کار برای خانواده کردن لذت بخشه

لبخند ماه چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 21:21 http://Www.labkhandemah.blogsky.com

امسال من زن خونه دارم کارهام رو هم نکردم

افرین آفرین اصلا چه معنی داره زن خونه دار کار کنه

فرهنگ چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 21:08 http://www.2kooleposhti.blogsky.com

بازنشستگی خیلی خوبه مگه نه؟ من که آرزومه مادرم بازنشسته بشه برام غذا های خوشمزه بپزه ببرم تهران بخورم
واقعا شرایط کاری برای خانم ها متاهل و بچه دار سخته هیچکی هم درک نمی کنه

اولش خیلی خوبه ولی بعد عادی میشه
ای شکمو خودتم به مامان کمک کنی غذاها خوشمزه تر میشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.