زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)
زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)

چهار حرف

- دیشب دعا کردم  بارون بباره ، قطرات بارون رو شیشه اتاق نشستن بعضی ساکت و اروم تایپ کردن منو نگاه میکنن و بعضی شیطون و شلوغ سر میخورن می افتن پایین

شادونه در هوای ابری چرتی میشه از شر و شور می افته

--بنظر م معتادا از بقیه مردم فعالتر و پرکارترن سر صبح یا اخر شب هنوزم مشغول جوریدن پلاستیکهای زباله هستن نمیدونم از توش چی جمع میکنن اما هر چی هست فعالیتشون برای کار زندگی بیشتر از مردم سالم و معمولی بنظر میرسه

--- اعتماد به نفس بعضی ها از سقف هم گذشته ، مثلا اعتماد به نفس این خانوم 42 ساله که با صدای بلند داره در مورد خواستگارش و خواسته های عجیب و غریب خودش حرف میزنه

---- در زمان ما به دخترایی بالای 20 سال که ازدواج نکرده بودن میگفتن ترشیده ، الان نمیدونم این اصطلاح هنوز کاربرد و رواج داره یا نه ، یا کاربریش عوض شده

نظرات 14 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 14:51

شاید کاربرد بعضی کلمات عوض شده باشه ولی طرز فکر پوسیده ادما هیچ وقت عوض بشو نیست!!!

پیمان جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 18:36 http://freemine.blogfa.com/

کدوم خانوم42 ساله؟
عوض شدههههههه

برف اومدکهههههههه

یه خانومی
دیروز اومد

سروش پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 13:02 http://azadkish.mihanblog.com

خانم 42ساله نمیگفت "یکیش خاقان چینه، که مردی نازنینه"؟ یا "یکیش آقامحمدخان قاجار"؟
"ترشیده" گفتین و من ر یاد خاطره ای انداختین. در روزهای آینده تو وبلاگم منتشرش میکنم.

نه ایکاش اینا بودن ظاهرا داماد 15 سال از خودش کوچکتر بود

بهمن چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 19:26 http://www.life-bahman.blogsky.com

بیست و هفت سال پیش بیست و هفت سالم بود که میخواستم ازدواج کنم . یکی بهم گفت : کی به تو زن داده ؟
گفتم مگه مشکلم چیه ؟
گفت : هیچی ! فقط پیری ...
حالا به پسرم که بیست و شش سالشه میگم نمیخوای ازدواج کنی ؟
میگه : هنوز ازدواج توی اولویتهای زندگیم نیست ...

بله خیلی چیزا تغییر کرده
انشاالله بزودی ازدواج میکنه

گودول چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 14:43 http:// khesht40.blogfa.com

خیلی نمادها و حرفهایی که قبلا استفاده میشد دیگه کاربرد نداره
مثل چاق سلامتی کردن که الان باید بگن لاغر سلامتی یا باربی سلامتی کردن

درسته یادمه قبلا چاق بودن افتخار محسوب میشد اما الان همه دوست دارن باربی باشن

نگین چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 11:32 http://www.parisima.blogfa.com

سلام شکیبا جان

به نظرم ازدواج یه مسئله کاملاً اختیاریه..
کاملاً اختیاری ..

قدیما اگه دختری سنش بالا میرفت و ازدواج نمیکرد طوری نگاهش میکردن انگار بیچاره یه عیب و ایرادی داره یا از کره مریخ اومده !!!
الان مدتهاست این طرز فکر منسوخ شده خوشبختانه..
یا لااقل داره تعدیل میشه ...

چرا فکر میکنیم دختری که ازدواج نکرده خواهان نداشته؟
شاید کیس مناسب و دلخواهش هنوز سر راهش نیومده
شاید اصلاً خودش برای زندگی سبک تجرد رو انتخاب کرده

آره قدیما میگفتن دختر که رسید به بیست باید به حالش گریست!!!!
وای فکر کن !!
من خودم 18 سالگی ازدواج کردم از زندگیم هم راضی هستم خدا رو شکر ولی مطمئنم اگه سن بالاتر ازدواج میکردم به خیلی از مسائل دیگه هم که تو زندگی مشترک مهمه فکر میکردم ...

الان درسته که سن ازدواج بالا رفته
ولی یه علتش شاید این باشه که دخترها بیشتر از قبل دنبال تحصیلات و شغل و درآمد و استقلال هستن
از زندگیشون لذت میبرن و حتما حضور یک آقا بالاسر رو الزامی نمیدونن تو زندگیشون !!

خیلی از حرفای قدیمی رو به نظرم باید خاک کرد و به بوته فراموش سپرد ..

اینم یکی از جوکهای بی مزه و لوسی بود که شنیدم:

دختر مجرد به دختری میگن که موفق نشده ازدواج کنه، اما پسر مجرد به پسری میگن که موفق شده ازدواج نکنه!!!!

اصلا چرا میخوایم رو دخترای مجرد حتما یه اسم بذاریم؟!!
مگه پسرای مجرد اسم دارن ؟
بابا هر دو مجردن ، دختر و پسر نداره ...

(وای شکیبا جون یه لیوان آب خنک بده من بخورم جوش آوردم )

در مورد معتادا گفتی رفتم تو فکر!!
از اونجاییکه خیلی عاشق فعالیت و تحرکم ، به نظرت چطوره برم معتاد بشم ؟

سلام برنگین نازنین
بفرما اینم یه لیوان اب پرتقال بخور جیگرت حال بیاد فقط ببخشین که مجازیه
درسته هر کسی برای ازدواج شرایط خاص خودشو داره دوران ما یه خوبیهایی داشت یه بدی هایی الانم همینطور امیدوارم همه مجرد یا متاهل خوشبخت باشن
بله که پسرای مجرد اسم دارن بهشون میگن پیر پسر
گمونم پستم بد آموزی داشت باید حذف بشه

نفس سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 22:05 http://nafas1367.blogsky.com/

سلام عزیزم /..آخ گفتی...امان از اعتماد به نفس کاذب...وجود داره ولی یه ذره سنش بالاتر رفته

سلام

اذر سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 21:32 http://azar1394.blogfa.com

کهن دختر
اصلا قشنگ نیست

هر چی شما بگی همون درسته

محمد رضا سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 19:53 http://hamsayehmah.blog.ir

سلام
من کاری به دخترای مردم ندارم .. شادونه ترشیده و کهن نمی شه و واس ماس

سلام

باران سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 11:41

قطعا که 40نیستم
امسال برای خواننده های روشنم در وبم سنمو مشخص میکنم:)
ولی واقعا این کلمه ترشیده خیلی بده .
قدیم ها به دخترا میگفتن اما جدیدا من تو فیلم های طنز شنیدم به پسرا هم میگن


+
اتفاقا ما این هفته و هفته گذشته خدا رو شکر هفته ی پر بارشی داشتیم
الانم شاهد برف ریزی هستیم:)
ولی خداوکیلی هوا سرده سرده !
خدا کنه امروز آسمان شهر شما هم زیبا بنوازد و ببارد:)

موافقم کلمه بدیه نمیدونم کی اولین بار بابش کرد خدا ازش نگذره 5
به چه خوب یادمه گفتی روز تولدت سنتو میگی انشاالله به چهل سالگی که سن بسیار خوبیه و به 120 سالگی هم میرسی
برف نعمت بزرگیه ، اما من با سرما کنار نمیام
آمین

باران سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 10:58

ما دیشب شاهد نشستن برف روی زمین بودیم
فکر کنم آخرین روزای برفی رو هم داره میگذره...

+
معتادا درون آشغالها گاهی وقتا دنبال سرنگ ، یا چیز دست دوم گاهی هم دنبال یه لقمه نون میگردن :((

چه خوب ما که زمستونمون شده تابستون تازه امروز دو قطره بارون دیدیم

باران سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 10:54

سلام
پس ما جز ترشیده ها هستیم ها ؟

اونا اعتماد به نفس ندارند بلکه اعتماد به سقف دارند
انتظارات رو بلند بلند میگن ولی بشنو و باور نکنین :))))))))))))

سلام
مگه چند ساله ای ؟ نه این اصطلاح شامل شما نمیشه مال زمان ما بود

من سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 10:53 http://meslehichkass.blogsky.com/

هنوزم به ما میگن ترشیده
اما فکر نکنم ازدواج کردن کار زشتی باشه - خوب داشته از هیجاناتش برای دوستش میگفته ... اشکالی داره؟
به نظرم نگاهت درست نبود خانوم خوشگله
من طرز فکرت را جور دیگری میشناسم

به من در سن 19 سالگی میگفتن ترشیده ، گمون میکردم این اصطلاح ور افتاده باشه یا حداقل سنش خیلی بالا رفته باشه
ازدواج کار زشتی نیست ولی خواسته های بی جای بعضی ها واقعا زشته ، من از نوشتن حرفای اون خانوم فاکتور گرفتم فقط نوشتم خواسته های عجیب و غریب درضمن خودش با صدای بلند طوریکه هم بفهمن صحبت میکرد وگرنه من علاقه ای به شنیدن صحبتهای خصوصی بقیه ندارم
عزیز دلم بنظرم یا زود قضاوت کردی یا پست و خوب نخوندی

خورشید سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 10:43

ظریفی می گفت :بهتره بگین کهن دختر .
به نظر من بهتره بگیم دختر دم بخت .

چه قشنگ "کهن دختر"

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.