زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)
زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)

کارتون

زمان ما بهش میگفتن کارتون و من عاشقش بودم مخصوصا کارتونهای والت دیزنی الان بهش میگن انیمیشن ، هنوز که هنوزه در حالیکه نیم قرن از زندگی کردنم روی زمین میگذره بهش علاقه دارم

بنظرم از بین نرفتن و کمرنگ نشدن بعضی علایق چیز خوبیه ، نشون میده هنوز زندگی زیباست و همه چی عادی نشده

-- عدد 5  صفحه کلیدم خرابه گاهی میزنه و گاهی نمیزنه اینم معضلی شده ، مخصوصا وقت زدن رمز

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد رضا چهارشنبه 29 شهریور 1396 ساعت 13:16 http://hamsayehmah.blig.ir

سلام
آدم با علاقه هاش زندگی می کنه .. باید یه سری وابستگیها باشه وگرنه زندگی تکراری و کسل کننده می شه

سلام
همینطوره

علی امین زاده دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 19:41 http://www.veryveryinteresting.com

بدون کارتون نمیشه زندگی کرد. من نفرت انگیز 3 رو ببینید! چند روز پیش دیدمش!

واجب شد ببینمش
اگه کارتون خوب سراغ دارین معرفی کنین ممنون

یاسر شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 13:50

اون زمان انگار کارتونها یک رنگ و لعاب خاص دیگه ای داشت. داستانهای بهتری داشتند. بچه های امروز که باب اسفنجی و بن تن نگاه می کنند و کلی به وجد میان درک نمی کنم. اصلا داستان نداره. هیچ حرفی برای گفتن نیست و فقط با رنگهای جذاب چشم بچه ها را خیره می کنند. البته محمد من که علاقه خاصی به آقای خط داره. باز جای شکرش باقیه :)))

بله داستانهای بهتری داشت اموزنده و در عین حال سرگرم کننده بود
ای جانم به آقا محمد عزیز شما خدا حفظش کنه

نگین پنج‌شنبه 23 شهریور 1396 ساعت 19:37 http://parisima.blogfa.com

سلام شکیبا گلی خوبی؟

من هنوزم وقتی حالم بد میشه، کارتون تماشا میکنم و باور نمیکنی چقدر در خوب شدن حالم موثره ...

یه جورایی آدمو پرت میکنه به دنیای شیرین بچگی ...
دورانی که همه چیز به نظرمون زیبا بود و زندگی شیرین ...

خوب رمزت رو عوض کن جانم!
یه عددی بذار که 5 نداشته باشه !

سلام نگین نازنین
خوبم عزیز خدا رو شکر
بچگی چقدر خوب بود
اره والا باید عوضش کنم ارزونتر از عوض کردن لب تاپه

خورشید سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 21:31

به..به...شکیبا جان ...
خودت که خوبی .از شادونه چه خبر ؟ برامون بنویس .

سلام خورشید نازنین
خوبم ممنون
اوه اوه شادونه خوبه به هنرای نداشته اش گاز گرفتن اضافه شده بی دلیل و با دلیل گاز میگیره بیچارمون کرده اما چکنیم بقول پسرم بچه لوسه

گودول سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 07:35 http://khesht40.blogfa.com

برخی چیزا اونقدر توی زندگی ما جا خوش میکنن که بیرون کردنشون میسر نیست و انگار توی ذهن حک شدن کارتون والت دیزنی برای من هم هنوز جالبه

چه خوب

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.