زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)
زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)

بیگودی

موهای بلند و پرپشت منو تمام هم نسلهام توسط آرایشگرها با بیگودی پیچیده میشد کاری زمانبر و سخت بعد یه ساعت نشستن زیر سشوار کلاهی و عرق ریختن ، باز کردن بیگودی ها پوش دادن مو و قلمبه کردن و گذاشتنش بالای سر یا دو طرف یا یه طرف

همیشه از خودم میپرسیدم اگر قرار نیست مو باز باشه و فر خوردگیش دیده بشه پس چرا اینهمه آرایشگرها مشترهاشونو اذیت میکنن خو از اول پوش بدین و جمعش کنین ، اما به خودم اجازه پرسیدن نمیدادم گمان میکردم دخالت بیجا در حیطه کاری اونا محسوب میشه

خیلی از کارها همین وضع و داره وقت و زمان اضافی برای کاری گذاشته میشه که نبودنش بهتر از بودنشه

نظرات 9 + ارسال نظر
نگین جمعه 9 تیر 1396 ساعت 13:19

سلام شکیبا جان روزت بخیر و عیدت با چند روز تاخیر مبارک

آخی یاد قدیما افتادم ... یادش بخیر ...

من همیشه به بچه هام میگم اینو
میگم برای هرچیزی همونقدر وقت و انرژی بذارین که ارزشش رو داره، نه بیشتر ...
گاهی خیلی از کارها با صرف وقت کمتر و مهتر از اون، انرژی کمتر انجام میشه ...

سلام نگین عزیز
اره والا گل گفتی

خورشید دوشنبه 5 تیر 1396 ساعت 08:54

عیدت مبارک عزیزم .

همچنین

خورشید شنبه 3 تیر 1396 ساعت 13:44

شکیبا جان حالت خوبه .خبری ازت نیست .امیدوارم که دلیلش رمضان باشه

سلام خورشید نازنین
خوبم ممنون از محبتت

نیلو پنج‌شنبه 1 تیر 1396 ساعت 12:08 http://nil-nil.blogfa.com

من عاشق این دونفری های مادر و پسری ام:))
اتفاقا الان برای منم این فرصت پیش اومده . چون ماریا ایران نیست و ما از این مادر و پسری ها زیاد داریم با هم...
جالبه بدونی که از مادر و دختری مون بهم نزدیکتریم...
فقط من و شما لذتش رو درک می کنیم و می چشیم

پس شما هم دارین
بله خیلی عالیه

صهبا سه‌شنبه 23 خرداد 1396 ساعت 00:19 http://www.sahba44.blogfa.com

خدا را شکر اهل پوشاندن نبودم الان هم که سشوار کار رو راحت کرده

مینو دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت 16:28 http://Milad321.blogfa.com

از این جنبه بهش فکر نکرده بودم.

محمد رضا پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 ساعت 12:53 http://hamsayehmah.blig.ir

سلام
در باب مقوله پوشاندن موها تا وقتی که علمای اعلام نظر دارن من هم سکوت می کنم .. چون خود علما هم پوش می کنن

سلام

خورشید چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 13:56

بامزه تر از همه ،تاصبح خوابیدن با بیگودی بودو به جون خریدن یک شب بدخوابی !!البته زمان خودم و میگم .اما موهای من همیشه کوتاه بود وتجربه این کار را ندارم.

تیلوتیلو چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 11:27 http://meslehichkass.blogsky.com/

منم همیشه برام سوال بوده و هست و خواهد بود که چرا بعضی از کارهای بی خودی به عنوان پیش زمینه انجام میشه در حالی که اصلا بهشون نیازی نیست

واقعا چرااااااااااااااااااااا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.