زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)
زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)

یه روز خوب

امروز خودمو تحویل گرفتم ، ناسلامتی ما هم سالهای جوانی رو در خدمت تعلیم بودیم ، حتما که نباید بقیه به آدم تبریک بگن و هدیه بدن ، یه بلوز خوشگل جوون پسند برای خودم خریدم خودمو به یه بستنی قیفی مهمون کردم و ذوق داشتم زودتر به قسمت نونش برسم آخرشم نفهمیدم ما که اینقدر نون بستنی رو دوست داریم چرا هفت هشت تا نمیخریم انگار نون ته بستنی یه چیز دیگه اس ، بله روز خوبی بود ازش بی نهایت لذت بردم

یاد روزایی که تدریس میکردم افتادم چه زود گذشت ، هنوزم گاهی که برای خرید میرم یه نفر منو میشناسه و میاد جلو با ادب بهم سلام میکنه و میگه منو یادتون نیست / شاگردتون بودم، یا در پارک قدم میزنم و یا حتی در بیمارستان یکی از شاگردای قبلیم و دیدم یعنی اون منو شناخت ، چه کنم تعدادشون خیلی زیاد بود ذهنم ... و این حس خوبی بهم میده

نظرات 12 + ارسال نظر
پژمان شنبه 6 خرداد 1396 ساعت 16:51 http://chashmanman.mihanblog.com/

سلام. همیشه زنده و سلامت باشید

سلام ممنونم همچنین

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 خرداد 1396 ساعت 19:10

خود تحویل گرفتن نشانه رشد فکریه .
همه روزهات خوب .

محمد رضا یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 14:28 http://hamsayehmah.blog.ir

سلام
خانوم معلم
بخدا نمی دونستم
مدتی نیومدم اینوری روم سیاه
روزتون با تاخیر مبارک

سلام
این حرفا چیه
متشکرم لطف دارین

نگین چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 01:12

سلام شکیبای نازنینم

روزت با کلی تاخیر!! مبارک
شرمنده که زودتر نیومدم بابت تبریک ...

میدونی که روزهای خوبی نداشتم و بدجوری گرفتار زندگی بودم .. الان اوضاع بهتره شکر خدا ...

امیدوارم بهترین ها برای خودت و عزیزانت رقم بخوره و زندگیت لحظه به لحظه سرشار از عطر حضور خدای مهربون و شادی و سلامتی و آرامش باشه انشاالله ...

حال همسر گرامی بهتره شکر خدا؟
امیدوارم اینطور باشه و سایه شون سالهای سال بالا سرتون باشه خواهر خوبم

سلام متشکرم نگین جان
خواهش میکنم این حرفا چیه تبریک و هر وقت بگی میچسبه
خب شکر خدا که اوضاع بهتر شده
الحمدالله همسرم بهتره
منم بهترینها رو برای تو و خانواده عزیزت ارزو میکنم

بانو جان .. روزتون مبارک ... خوشحالم به خودتون هدیه دادید ..

متشکرم
قربونت

نیلوفرانه پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1396 ساعت 23:56 http://Www.niloofaraaneh.blogsky.com

سلام همکار عزیزم روزت مبارک

سلام متشکرم منم بهت تبریک نیلوفر جان

بهار شیراز پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1396 ساعت 09:21

روز معلم بر شما بانوی دوست داشتنی مبارککککککک

ممنون بهار مهربون

مریم۱ پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1396 ساعت 09:13

روزاتون همیشه زیبا

متشکرم همچنین

پیمان چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 ساعت 23:22 http://freemine.blogfa.com/

به جای سال نو با تاخیر
روز معلم تبریک میگم
و عذرخواهی هم میکنم که خدمت نرسیدم برای تبریک عید

سلام خوبین
چه عجب از این طرفا کم پیدا شدین

فرهنگ چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 ساعت 20:36

سلام روز تان مبارک، ان شا الله همیشه سالم و شاد باشید

سلام
متشکرم عزیز دلم

یاسر چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 ساعت 10:27 http://saheb-delan.blogfa.com/

سلام.
مثل بابای من که به واسطه سالها دبیری و مدیریت کلی آشنا داره. اصلا یه چیزیه :))))

سلام
روزشون مبارک
اره والا یه چیز دیگه اس

تیلوتیلو چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 ساعت 09:40 http://meslehichkass.blogsky.com/

روزتون با یک روز تاخیر مبارک
شماها قابل ستایش هستید....
انشاله همیشه شاد و سالم باشین

ممنون
با تاخیرشم خوبه
تو هم خوش و سلامت باشی عزیز دلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.