زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)
زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)

سلاممممممممممممممممممم

- سلام صبح پاییزی شنبه تون بخیر و خوشی و سلامتی ، امیدوارم روز و هفته خوبی برای همه باشه و در هر کار و برنامه ای که دارین موفق بشین


-- من از اون دسته آدمایی هستم که حرفای با گوشه کنایه رو متوجه نمیشم ، معلوم نیست تا به امروز چند نفر یه چی بهم گفتن ولی منظورشون چیز دیگه ای بوده و چقدر از دست نفهمیدنم حرص خوردن یا فکر کردن سر کار گذاشتمشون ، اصلا نمیدونم مردم چرا حرفشونو رک و راست نمیزنن و هی بهش پیچ و تاب میدن


---گلی  که گل باشه در مرداب هم رشد میکنه و زیبائیشو به نمایش میزاره ، یکی از این گلهای خوشبو که دست تقدیر در مرداب ساکنش کرده بود به لطف خدا دارای زندگی خوب و سالمی شد ، خدایا شکرت

نظرات 11 + ارسال نظر
بهمن دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت 10:59 http://www.life-bahman.blogsky.com

حالا نه منم منظورتون رو از اون دو خط آخر فهمیدم...!

پیمان شنبه 22 آبان 1395 ساعت 19:07 http://freemine.blogfa.com/

سلامممم ممنون و همچنیننننن

چه متوجه نشدن خوبی
ایشالا همیشه در این زمینه خنگ باشیم(بااحترام البته)خخخخ

خدایاااا شکرت :)

سلام
موافقم خنگی در این مواردم عالمی داره

هنرمند جمعه 21 آبان 1395 ساعت 15:45 http://www.honar5556.blogfa.com

گله ای نیست، من و فاصله ها همزادیم
گاهی از دور تو را خوب ببینم، کافیست
من همین قدر که با حال و هوایت-گهگاه-
برگی از باغچه ی شعر بچینم، کافیست
فکر کردن به تو یعنی غزلی شورانگیز
که همین شوق مرا، خوبترینم ! کافیست.............(بهمنی)

سلام و درود[گل]

سلام

گودول جمعه 21 آبان 1395 ساعت 13:19 http://khesht40.blogfa.com

سلام
استفاده از کنایه در گفتار همیشه هست اما وقتی ملتی سالیان دراز تحت فشار و زور باشن و نمیتونن حرفشون را بزنن کنایه جای خودشو در اشعار و نوشتار پیدا میکنه وکم کم به گفتار معمولی هم سرایت میکنه کلا جک و کنایه زاییده دوران اختناق هستن که دویست سالی هست که گریبان ما را گرفته.

سلام
ظاهرا خانوما در این زمینه خیلی مهارت پیدا کردن

نسیم چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 00:23

من اصلا اهل کنایه زدن نیستم ولی خوب میفهمم تیکه ها رو
نمیدونم شما هم با چاقو جای کرم خورده و خراب سیب زمینی ، سیب و ... مثل من گرد میکنین در میادین یا نه ؟من این آدما رو اون جوری از دلم در میارم .
این گروه از بیماران جزو مخربترین ها هستن.

کار خوبی میکنی بهترین کار همینه

بهار شیراز دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت 08:43

منم یه همچین خنگولی هستم بوخودا. تو عالم خودمم، نه کنایه میزنم نه کنایه ها رو متوجه می شم. همینجوری بهتره شکیبای جان، آرامش داریم و الکی حرص نمی خوریم که چرا فلان گفتن چرا بهمان...

موافقم همینطوری بهترههههههههههههههههه

پری یکشنبه 16 آبان 1395 ساعت 09:11 http://shahpari-a.blogsky.com/

خدا رو شکر ..

محمد رضا یکشنبه 16 آبان 1395 ساعت 00:17 http://hamsayehmah.blog.ir

سلام
خدا رو شکر سنبل آبی سم زدایی شد
همین صداقتتون رو حفظ کنید خیلی هم عالی

سلام
خدا رو شکر
باشه حفظ نکنم چه کنم

ماهی شنبه 15 آبان 1395 ساعت 20:51

من میفهمم دارن چی میگن اما خودمو میزنم به نفهمیدن.البته تو دلم حرص میخورم

حرص خوردنم داره

فرزانه شنبه 15 آبان 1395 ساعت 15:44 http://baghanar.blogsky.com/

سلام
من عاشق این دعاتم خصوصا امروز چون یه امتحان سخت داشتم.
شکیبا جان من نمی تونم با کنایه صجبت کنم ولی چون در شهری زندگی می کردم که کلا مردمش معروفا به این هنرند، خدا رو شکر کلا حرف از دهن مردم بیرون نیومده می فهمم چی دارن می گن البته بعضی وقت ها حتی تا جایی که اگه اونا کنایه هم نزده باشند من کنایه ای می شنوم
خدا کنه همه گل باشیم حتی گل توی مرداب

سلام
موفق باشی مزه امتحانم به سختیشه
وای زندگی بین همچین مردمی چقدر سخته
چه بامزه

نگین شنبه 15 آبان 1395 ساعت 11:29

به به چه سلام پر انرژی و کشداری

منم میگم سلااااااااام شکیبای عزیز و روزت بخیر و امیدوارم هفته ی که پیش روو داری سرشار از سلامتی و آرامش و همه ی اتفاقهای خوب باشه برات

آخ گفتی شکیبا جان، آخ گفتی
منم همیشه همینو میگم

کاش همیشه صاف و ساده حرفمون رو بزنیم و دنبال گوشه کنایه نباشیم!
مگه سادگی چشه که سعی میکنیم حرف رو پیچ و تاب بدیم آخه ؟

بابت بند آخر هم خدا رو شکر و الهی الهی الههههی که روزی ِ همه ی اونایی بشه که تو مرداب زندگی میکنن

ممنونممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم نگین جان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.