زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)
زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)

حد میانه

دوستی که برای اولین بار منو به وبلاگ نویسی تشویق کرد بهم گفت هرگز از نقطه ضعفهات در وبلاگت حرفی نزن این باعث میشه مردم دیگه روت حساب نکنن و ارزشت در چشمشون کم میشه

خیلی حرفشو قبول ندارم شایدم حق با اون باشه

بنظرم شرایط و نوع زندگی و اینکه با چه نوع افرادی در ارتباط باشیم روی نظر و زندگیمون اثر میزاره ، مثلا اگر با آدمایی که رعایت احترام و اخلاق و ندارن دمخور باشیم کم کم نسبت به همه بی اعتماد میشیم و برعکس اگر با ادمای خوب دمخور باشیم اعتمادمون به انسانها بالا میره ، اما واقعیت اینه که همه جور ادمی با انواع اخلاق ها و رفتارها وجود داره بهتره همیشه حد میانه رو نگه داریم

نظرات 12 + ارسال نظر
بهار شیراز چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت 11:08

تأثیری که آدم از دوست و هم نشین میگیره بی نهایت زیاده، من از روزی که خوندن و نوشتن وبلاگ رو شروع کردم کلا دیدم به زندگی عوض شد. به جزییات بیشتر دقت می کنم، قشنگی ها رو بهتر می بینم، انتقاد پذیرتر شدم. و خوش شانسی من این بوده که این وسط دوستانی فرهیخته و مهربان و دانا نصیبم شده ، بدون شک وبلاگ نویسی زیباترین اتفاق زندگی من بوده

تو خودت بی نظیرترین همنشینی

خورشید سه‌شنبه 27 مهر 1395 ساعت 19:10

به گفته شاعر :اندازه نگه دار که اندازه نکوست .

احسنت به خورشید نازنین

گلی امیری سه‌شنبه 27 مهر 1395 ساعت 16:06 http://gozaromr.mihanblog.com

سلام
بله درسته
من وبلاگمو واسه این درست کردم که بتونم حرفهای دلمو بنویسم کوچکتر که بودم و اینترنت نبود تو دفتر یادداشت مینوشتم ولی خب یه موقع ممکن دست کسی بیفته وب خیلی خوبه جای امنیه بمن هم سر بزن
خوشحال میشم

سلام
خوش اومدی

فرهنگ دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 22:52 http://2kooleposhti.blogsky.com

اتفاقا اگر فقط درباره ی نقاط قوت خودمون صحبت کنیم همه چیز غیر واقعی به نظر میرسه به نظرم یک آدم از خود متشکر فقط از نقاط قوتش حرف میزنه.... اما همنشین، راستش همنشینی با آدم های خوب و مثبت به آدم انگیزه میده تا همیشه بهترین باشیم. من هنوز هم دلم پیش همنشین های سفر کربلا هست، هییییی

انشالله دوباره مسافر کربلا میشی همراه دوستان خوبت

بهمن دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 21:44 http://www.life-bahman.blogsky.com

سلام شکیبای عزیز و گرامی
خدا همه ی رفتگان رو بیامرزه. مرحوم پدرم نقل میکرد:
مردی وارد شهری شد. از احوالات مردم اونجا پرسید.
اولی بهش گفت: مواظب باش کلاهت رو دزد نبره... اینجا همه دزدن...
و دومی گفت: مالت رو به هر کی میخوای بسپار و با خیال راحت برو دنبال کار و زندگیت...
و سومی گفت: هم خوب دارن و هم بد...
از پیرمردی علت اینهمه اختلاف نظر رو پرسید. پیرمرد گفت:
هرکسی درون و اخلاق خودش رو برات گفته...

حالا نمیدونم این قصه به موضوع ربط داشت یا نه؟ خودت یه جوری جفت و جورش کن لطفاً
مگه قراره همه چی با هم جور باشه...

سلام
روحشون شاد
نیازی به جفت و جور کردن نداره خودش جفت و جوره

یاسر دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 13:20 http://saheb-delan.blogfa.com/

سلام.
صحیح است صحیح است.

سلام

پری دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 11:25 http://shahpari-a.blogsky.com/

من وبلاگ مینویسم که هر چیییییییییی دلم بخواد و بنویسم ... از نقطه ضعف تا قوت ... تا هر چیزی که دلم بخواد ... وبلاگ یه جورایی همصحبتی خودم با خودمه ...

ماهی دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 10:12

این جا محل تخلیه تموم ذهنیات منه. چه خوب چه بد رو مینویسم. انتقاد میشم. تشویق میشم . گاهی توهین میشنوم. گاهی احساس وجود میکنم.
به هرحال همه اینا باعث میشه من به زندگیم فکر کنم. مخصوصا وقتی دیگران انتقاد میکنن. حتی اگه توان انجام اون موضوع رو نداشته باشم لااقل از دیدگاههای متفاوت نگاهش میکنم.
من این دنیا و دوستای مجازی دور اما نزدیکشو دوس دارم که شما هم جزو اونایید.
از آشناییتون خرسندم.

منم همینطور

محمد رضا یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 21:09 http://hamsayehmah.blog.ir

درود
موافقم با شما

سلام

پیمان یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 19:00 http://freemine.blogfa.com/

کاملا باهاش مخالفم
پنههون کردن چیزی جز فرار نیست
اتفاقا خوبم هست به نظرم
شاید راهی پیدا کرد اینجوری

نگین یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 17:06

سلام شکیبای نازنین

منم همیشه با رعایت اعتدال در هر زمینه ای موافقم
هر جا که رعایت اعتدال رو در زندگی نکردم حتما ضربه اش رو خوردم ...

شما که گلی و یکی از بهترین هایی هستی که دنیای مجازی منو باهاش آشنا کرد

سلام نگین جان
خیلی خوبه که رعایت میکنی
وای مردم از خوشی اینقدر تعریفمو نکن لوس میشم

loving_69 یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 15:41 http://dokhii.bep.co.id

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم به وب منم سر بزنین ممنون
89651

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.