زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)
زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)

51

تا ساعت ده راحت خوابیدم ، بعد از چه کنم چه نکنمهای معمول چی بپزم چی نپزم یا برا اینکه امروز به دنیا اومدم اشپزخونه رو تعطیل عمومی اعلام کنم (خو نمیشه مملکت و تعطیل کنم که دیگه در حد بضاعت خودمون) تصمیم گرفتم قورمه سبزی بار بزارم بعد دوش بگیرم لباسی که مورد علاقه همسرمه بپوشم  ارایش ملیحی تنگش بزنم ، خودمو با آجیل و هندونه و از همه مهمتر چای تازه دم تحویل بگیرم همینطور که به صدای لیلا فروهر گوش میدم خاطره بازی کنم ، تا ظهر بشه و همسرم بیاد در کنارش احساس ارامش دارم البته این حس راحت بدست نیومد ه  ، از اول جور همدیگه نبودیم و این جور شدن با صبر و گذشت طرفین بدست اومد

با اجازه تا بعد دوستتون دارم

نظرات 15 + ارسال نظر
صهبا جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 01:02 http://www.sahba44.blogfa.com

تولدت مبااااااارک
با ناخیر

ممنون صهبا جان

پیمان پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 12:57 http://freemine.blogfa.com/

ای بابا چه پست عاشقانه ای
دلم سوخت خخخ
پیرترشین به پای هم خخخ

هنوز یلدا دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 16:12

شکیبا جان
چه حس خوب و قشنگی داشت این پستت...


تولدت هم مبارک
با آرزوی بهترینها...

امیدوارم اینبار تایید بشه کامنتم...
خیلی پیش اومده کامنت گذاشتم برات و کد تایید رو قبول نمیکنه...

میریم برای تایید!!!!!!

سلام یلدای نازنین
متشکرم منم بهترینها رو برات آرزو دارم
ای بابا چه بد که اذیت میکنه برا کامنت گذاشتن

پروانه چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 01:00

یادم رفت گل بذارم
اینم آهنگ تولد
کیکتون هم با نگین بانو که همش فقط عکسشون میذاره.

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییی تشکر فراواننننننننننننننننننننننننننننن

پروانه چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 00:56

سلام تولدتون مبارک
حالا چرا با زرشک وزعفرون و آلو یه چیز خوشمزه درست نکردین؟
ایشالا این حس خوب روز بروز بیشتر بشه.

سلام پروانه جان
ممنونم
درست میکنم در اکثر غذاها استفاده میکنم ازشون

بهار شیراز سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 11:03

یادم باشه به پرنسس بگم برات تولدت مبارک بنوازه ... تولدت مبارک باشه عزیزمممم

وای چه عالی متشکرم بهار جان
پرنسس نازتو از طرف من ببوس

پری سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 10:35 http://shahpari-a.blogsky.com/

خوش بگذره بانو .... نوشته های شما رو میخونم ... دلم خانه دار بودن میخواد ...

ممنونم پری جان
کار پیدا کردن سخته خانه دار شدن که اسونه دیگه نرو سر کار

آذر سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 07:28 http://dahe40.blogfa.com

تولدت مبارک شکیبا جون
امیدوارم 120 سال در کنار عزیزانت شاد و سلامت زندگی کنی

متشکرم اذر جون
ممنون از دعای خوبت به به عجب هدیه خوبی

مینو سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 01:55 http://milad321.blogfa.com

تولدت مبارک شکیبا جان.امیدوارم زندگی طولانی همراه با آرامش و سلامتی در کنار همسر گرامی و خانواده عزیز داشته باشی.

متشکرم مینو نازنین
الحق که بانوی فرهیخته ای هستی خیلی خوشحالم با وبت و نوشته های بی نظیرت آشنا شدم

محمد رضا دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 22:35 http://hamsayehmah.blog.ir

سلااااااام
تولدتون مبارک
خب کمتر از یکماه من زودتر متولد شدم
براتون آرزوی سلامتی می کنم و بهترینها برای شما
من هم از صمیم قلب دوستون دارم

سلامممممممم
عه زودتر از من پس با تاخیر تولدتون مبارک باشه
ممنونم هزاران بار از دعای خوبتون لطف دارین

باران دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 14:18

سلام
تولد تولد تولدتون مبارک
ایشالا عمر با برکت و با عزتی داشته باشین .آمین

+
ما هم دوستتون داریم :)

سلاممممممممممممممممممممممممممممم
ممنوم باران جان
عزیز دلمی

یاسر دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 13:59 http://saheb-delan.blogfa.com/

سلام تولدتون مبارک. تبریک برای این همه آرامش. و یک سوال تکراری بین خانم ها که همیشه میپرسند : غذا چی درست کنم؟ :)))))
از وقتی که پست تلفن زدنتونو خوندم هر وقت پشت رول نشستم و بیکارم انگیزش حاصل میشه و تلفن زدنم میگیره. بعد یاد پستتون میافتم و خندم میگیره. لابد ملتم میگن :‌آخی فشار زندگی اومده جوون مردم دیوونه شده با خودش میخنده.
همیشه خوش باشید :))))))

سلام ممنون از تبریکتون
خدایی چی درست کنم از معظلات اصلی منه
پس شکر خدا تونستم یه نفر و به راه راست تیلیفون نزدن هدایت کنم منم بعد از این هر وقت یاد حرف شما بی افتم خندم میگیره
اشکال نداره همینکه بخندیم و شاد باشیم خودش موج مثبت به بقیه میده

نگین دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 13:31

فضولی نباشه ها ! کدوم آهنگ لیلا فروهر؟

اهنگ حس ترانه اش
جدیده

نگین دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 13:30

ای جانم
چه عاشقانه لطیفی ..

تولدت مبارک شکیبا جان
میانسالی دوران خیلی قشنگیه
نگاه آدم به زندگی خیلی عوض میشه
بیشتر به دنبال آرامشه و این که به تمام جزئیات زندگی دقت و توجه کنه ...

آرامشی که کنار همسر هست هیچ کجای دیگه نیست
بشرط اینکه باهاشون همدل باشیم
که خدا رو شکر هستیم ...

بازم تولدت مبارک نازنین و هزار شاخه گل سرخ همراه با هزاران آرزوی خوب و یک سبد دعای خیر تقدیم به تو خواهر مهربانم

متشکرم نگین نازنینم
منم میانسالی رو دوست دارم پر ازحسهای خوبه
اشنایی با خوبانی چون تو و بقیه دوستان نعمت بزرگی در دنیای مجازی برام بوده قدرشو میدونم

فرهنگ دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 12:02 http://www.2kooleposhti.blogsky.com

سلام تولد تان مبارک

سلام دختر نازم
ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.