زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)
زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)

در هم و بر هم

علاقه زیادی به زرشک ، الو و زعفران دارم در هر غذایی بتونم و بشه از این سه قلم استفاده میکنم البته دروغ چرا تا قبر حتی یه قدمم راه نیست از زعفرون کمتر و با ملاحظه بیشتر  اینچنین خانومای قناعتگری هستیم ما دهه چهلی ها

چه حالی میده ادم از خودش تعریف کنه اونم اول هفته 

بد بودنم کار هر کسی نیست نیاز به فاکتورهای خاصی داره ، اینو امروز خودم تنهایی  هم اکنون کشف کردم 

روزا چه زود میگذره انگار خدا حوصله اش از دست بنده هاش سر رفته فیلمو  رو دور تند گذاشته

عاشق این شکلکها هستم کلی حرفو با یه شکلک میتونی بگی در اینده یه پست که فقط شامل شکلکهاس میزارم ببینم کسی متوجه میشه شکیبا چی گفت چی نگفت

نظرات 14 + ارسال نظر
پیمان پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 12:54 http://freemine.blogfa.com/

اوه اوه چه وضعی خخخ

الان موندم چه نظری بزارم..فقط لبخند میزنم خخخ

صهبا چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 16:31 http://www.sahba44.blogfa.com

من یه دهه چهلی هستم ( با ریتم من یه دهمی هستم قلمچی بخونید!)

منم آلو و زرشک و زعفرون دوست دارم با این تفاوت که چون آلرژی به ادویه جات دارم فقط از چاشنی زعفرون استفاده میکنم اصلا هم صرفه جویی نمیکنم در مصرف زعفران! یعنی چی؟! دنیا این حرفا را نداره !
برای همین خیلی هم شاد وشنگولم

با ریتمی که گفتی خوندم
پس تو از اون دهه چهلی های اسرافکار هستی ؟ احسنتتتتتتتتتتتتتتتت کار خوبی میکنی
خوشحالم که شادی

خورشید دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 09:49

آشپزی که کاشف باشه ،دست پختش حرف نداره.

فرهنگ یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 21:25 http://www.2kooleposhti.blogsky.com

چرا شما دهه چهلی ها این قدر آلو دوست دارید؟ مادر و پدر من هم مثل شما آلو دوست دارن. ولی من از آلو بدم میاد
من یک جا خونده بودم که آدم ها بعد از اختراع خط و ساخت دستور زبان و این جور چیز ها تازه فهمیدن اون روش شکلک کشیدن روی دیوار غار ها منظور آدم رو بهتر می رسونه

عه چرا بدت میاد ؟
منم به همین نتیجه رسیدم

یاسر یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 13:55 http://saheb-delan.blogfa.com/

کاربر سلام من بودم. غریبه نیست.

خوب شد گفتین

پری یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 09:57 http://shahpari-a.blogsky.com/

آخ آخ ... منم عاشق این سه قلمم .. و با دو دهه اختلاف ... من هم از زعفران با ملاحظه استفاده میکنم

احسنت چه عالیه که با دو دهه اختلاف نظرامون یکیه

نگین یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 09:31

راستی شکیبا جان منظورت از آلو، آلو بخارا ست؟
آخه اینجا یه آلوی دیگه هم هست که رنگش سیاهه
نمیدونم شهر شما هم هست یا نه
بهش میگیم آلو بَرَقانی

ترش تر و به نظرم خوشمزه تر از آلو بخارا ست
من با اون خورشت درست میکنم

اره منطورم الو بخاراست
چه جالب اینجا ندیدم ولی حتما هست
اگه خوشمزه تره میرم دنبالش

نگین یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 09:29

سلام شکیبا جان

چه ذوقی کردم از تعریفی که از دهه چهلی ها کردی آفرین دمت گرم !!!

اصلا هر آقایی که همسرش دهه چهلی باشه دیگه هیچی تو زندگیش کم نداره، خدا براش سنگ تموم گذاشته هاااا

در مورد زعفرون باهات موافقم ، منم مصرف میکنم ولی با قناعت و حساب کتاب ..
زرشک رو دخترم عاشقشه و هر بار زرشک پلو درست کنم باید نیم کیلو !! زرشک روش بریزم!

آلو رو هم کنار مرغ میریزم با چاشنی شکر و آبلیمو
خورشت بسی خوشمزه ای میشه و هممون دوست داریم

بله بد بودن هم مثل خوب بودن آدم ِ خاص خودش رو میخواد

گاهی وقتا وقتی از رفتار یا گفتار کسی ناراحت میشم، با خودم میگم منم از این ببعد ال میکنم و بل میکنم و مثل خودش باهاش رفتار میکنم اما میبینم اصلا نمیشه،نمیتونم، ذات آدما رو نمیشه عوض کرد شکیبا جان ..

در مورد شکلکها هم باهات موافقم ولی بعضی چیزا هست که شکلکش موجود نیست!! باید سفارش بدیم بسازن برامون

روز خیلی خوب و سرشار از سلامتی و آرامش و امنیت برات آرزو میکنم شکیبا جان ..

ببخش کامنتام معمولاً خیلی طولانیه ولی دست خودم نیست خواهر جان

سلام نگین بلاگفا
اولش بگم عاشق کامنتای بلند و طولانیت هستم اگه کوتاه بنویسی ازت دلگیر میشم
منم همینطور گاهی رفتار بد میبینم میخوام مثل اونا باشم اما نمیشه فقط خودمو کنار میکشم و سعی میکنم زیاد باهاشون برخورد نداشته باشم
خدایی دهه چهلی ها تعریفی هم هستن ما هم نگیم کاملا مشهوده

علی امین زاده یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 08:37 http://www.pocket-encyclopedia.com

باهاشون جمله هم بساز. بامزه میشه.

بامزگیش به هونه دیگه

مینو یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 00:40

هر سه اینا غذا رو خوش طعم و عطر میکنه.پارسال ذخیره زعفران را تقدیم پسر جان کردم که با خو دش ببره..من از این شکلک ها ندارم.

مینو جان تو هم که هر چی داری بفرست برای عزیزان دلت درسته مادری اما یه کم بفکر خودتم باش
اوا نداری

هاتف شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 20:48 http://hatefblog.in

جمله آخر خنده دار بود :)
بلاگ اسکای بودم .. اما به خاطر ادیتورش کوچ کردم .

بزارین ببینم جمله اخر چی بود
عجب پس کوچ کردین

تیلوتیلو شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 17:08 http://meslehichkass.blogsky.com/


کدبانوی عزیزی هستی شما

سلام شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 14:46

سلام.
واقعا درهم و برهم. :)))))

سلام

محمد رضا شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 11:12 http://hamsayehmah.blog.ir

سلام خانوم شکیبا
اول هفته تون زعفرانی

سلام
به به عجب هفته خوشمزه ای میشه ممنون
به به عجب شکلکهایی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.