زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)
زنی با انگشتر عقیق

زنی با انگشتر عقیق

وقتی گرفتاریهای این دنیا چون خوابهای پریشان می گذرند پس شکیبا باش...امام علی(ع)

رابطه

ازم میپرسن با عروس داری چطوری؟ لبخند میزنم و میگم خوبه

یه نگاه عاقل اندر سفیه بهم میندازن و میگن ، ما که خودمونی هستیم خودمونم عروس داریم راحت باش راستشو بگو

میگم خوبه ، باورشون نمیشه که نمیشه ، انگار داشتن رابطه خوب مادرشوهر و عروس امری محاله

بنظرم رابطه مادرشوهر و عروس هم مثل تمام روابط دیگه اس یه سری اصول داره که اگه رعایت کنیم مشکلی پیش نمیاد ، اصل اولیه اش حسن ظن و محبته

انکار نمیکنم بارها شده کارها یا رفتارهای حورا مورد پسندم نبوده اما به پای جوونی و بی تجربگی گذاشتم خوبیهاش به یادم اومد و دیدم میشه اغماض کنم و در فرصت مناسب در موردش با هم حرف بزنیم ، اگه صلاح ببینم مستقیم یا غیر مستقیم بهش تذکر میدم راهنمائیش میکنم میدونم جوونه غرور داره همراه با ته مایه لجبازی ما هم جوون بودیم سعی میکنم روابطمون حسنه باقی بمونه بلکه بهتر بشه ، اونم تلاش خودشو میکنه و این برام خیلی مهمه اینکه احترام بزرگتر کوچیکتر حالیش میشه 

اگر هر دو طرف بخوان روابط خوبی داشته باشن اصلا کار سختی نیست

یه رابطه اس مثل بقیه روابط

در ادامه بگم ما در فامیلمون از این روابط خوب بین مادرشوهر و عروس زیاد داریم حتی یکی از اقوام اینقدر که عروسشو دوست و قبول داره دختراش و قبول نداره

نظرات 17 + ارسال نظر
صهبا جمعه 15 مرداد 1395 ساعت 00:32 http://www.sahba44.blogfa.com

روابط مثل رانندگی میمونه .
تعاملی ودو طرفه است خوب بودن یک طرف نصف ماجراست باید دوطرف رعایت احترام را بکنند.

همینطوره

ماهی دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 02:10

رابطه خوبه. اما به قیمت سکوت من. حتی نمیتونم به همسرم شکایت کنم. تقریبا هرشب مهمان منزل منه و هیچ مسافرتی بدون اون نمیریم. انگار از دار دنیا همین یه بچه رو داره.

متاسف شدم سخته
بعضی مادرشوهرها اصلا ملاحظه ندارن ، خدا صبرت بده

ماهی یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 17:43

اگه هرچی برای خودمون میپسندیم برای دیگران هم بپسندیم و بالعکس هیچ جنگی درست نمیشه. بدیش اینه بعضیا برای دختر خودشون یه چیزی میخان که اصلا اونو برا عروسشون نمیتونن تحمل کنن. منم جزو قربانیهای این مشکل مادرشوهرم هستم.

همینطوره
چه بد امیدوارم رابطه تون خوب بشه

پیمان جمعه 8 مرداد 1395 ساعت 14:07 http://freemine.blogfa.com/

ایشالااااا خخخخ

انشاالله

محمد رضا جمعه 8 مرداد 1395 ساعت 10:44 http://hamsayehmah.blog.ir

سلام
خیلی مخلصیم خانوم شکیبای جان

سلام
منو شادونه هم همچنین

پیمان پنج‌شنبه 7 مرداد 1395 ساعت 01:52 http://freemine.blogfa.com/

خب هرچیزی به طنز بگیرین
وگرنه خیلیا خوبن
یشالا همه به راه راست هدایت بشیم خخخ

گل گفتی بقول روانشناسان با کودک درون هر فردی ارتباط برقرار کنیم (طنز یکی از راههاشه) میتونیم روابط بهتری داشته باشیم
انشاالله
کی پلوی عروسی شما رو میخوریم زودتر دیگه

محمد رضا چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 23:58 http://hamsayehmah.blog.ir

سلام
از روح بلند و قلب مهربانت هیچ انتظار دیگری نمی ره
آرزو می کنم خوشبخت باشن و سایه سبز و بلندتون بر سر عزیزان مستدام

سلام
ممنون اقا محمدرضا
نه دیگه اینقدرام خوب نیستم ولی سعی میکنم خوب باشم
از همین الان میگم خوشبحال داماد شما با داشتن همچین پدر خانومی حسابی کیف میکنه

نگین چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 23:37 http://parisima.blogfa.com

راستی یه چیز دیگه هم هست که روابط رو دچار مشکل میکنه به نظرم ...


بعضی از ما مادرها(تاکید میکنم، فقط بعضی ها) فکر میکنیم پسرمون همیشه فقط باید پسر ما باقی بمونه و محبت و توجهش فقط و فقط در اختیار ما باشه!!!

وقتی ازدواج میکنه به این فکر نمیکنیم که پسرمون دیگه بزرگ شده و یه خانواده مستقل تشکیل داده و در قبال همسر و بچه هاش مسئولیت داره و باید به اونا برسه و براشون وقت بذاره ..

امیدوارم این نگاه تغییر کنه تا روابط شیرین و مطلوبی بین عروس و خانواده همسرش حاصل بشه ...

درسته میخوایم تا ابد مال خودمون باشه
خب منم پسرمو خیلی دوست دارم ولی بیشتر دوست دارم زندگی راحت و خوشی داشته باشه همینکه میبینم از زندگی و خانومش راضیه برام بسه
انشاالله روابط بین مادرشوهرها و عروسها و کل خانواده با درک و فهم و عشق و علاقه واقعی به سمت خیر و خوشی پیش بره

نگین چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 23:32 http://parisima.blogfa.com

سلام شکیبا جون شبت بخیر و خوشی ..

واقعاً لذت بردم از اینهمه فهم و کمال
از شکیبای نازنین و فهمیده مون غیر از اینم انتظار نمیرفت

به نظر منم آدم باید جوونها رو درک کنه و شرط محبت و احترام رو بجا بیاره..
مطمئناً اونها هم قدر محبت و احترام رو میدونن و متقابل عمل میکنن..

من خودم هنوز عروس ندارم ولی رابطه ام با عروسهای خواهرشوهرم خیلی عالیه
بعضی وقتها میخندم بهشون میگم من دارم با شما تمرین عروس داری میکنم!! اونا هم میخندن میگن اشکالی نداره ما راضی هستیم!

مادرشوهرم هم خدابیامرز خانوم متدین و باخدا و مهربونی بود منم همیشه احترامش رو نگه داشتم(گرچه گاهی برام خیلی سخت بود که با برنامه هایی که میذاشت کنار بیام) اما الان خوشحالم که به دلش راه اومدم و نذاشتم از دستم ناراحت بشه ..

سلام بر نگین بلاگفا روزت به خیر و شادی عزیز دلم
تو که حتما مادرشوهر خوبی میشی افسوس دختر ندارم تا بزور بهت بدم
خدا رحمتشون کنه در این دنیا یه خوبی میمونه و یه بدی

نیلو چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 10:02 http://nil-nil.blogfa.com

من تو زندگی با مادرشوهر خدابیامرزم رابطه خیلی خوبی داشتم... چون حریم هارو حفظ می کردم و اغلب خودم رو جای ایشون می ذاشتم و در ضمن احترام متقابل بینمون بود. واسه همین رابطه دوستانه ای داشتم..
الان در مقام مادرشوهر هم همون حریم ها حفظ هست و من ماریا رو مثل دخترم دوست دارم. همیشه هم خداروشکر احترام دیدم... شاید باورت نشه ولی دقیقا تو فامیل ما هم همه می خوان یه چی ازتوش دربیارن... ولی موفق نمیشن.

چه عالی ، مادرشوهر منم خانوم خوبی بود
امیدوارم همیشه رابطه خوبی داشته باشین و هرگز کسی نتونه به رابطه خوبتون اسیب بزنه

بهار شیراز چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 08:26 http://baharammm.blogsky.com/

شکیبا جان من حرفاتو تأیید می کنم . البته الان عروس ندارم ولی رابطه ام با زن داداش ها خیلی خوبه . و مطمنم که رابطه ام با عروسم هم خوب خواهد بود. اگر آدم یه کم انصاف داشته باشه و خودش رو جای دیگران قرار بده روابط می تونه عالی باشه و اینکه طرف از چشمات و از حرکاتت می تونه صداقت رو بخونه و همین کافیه برای شیرینی یک ارتباط

گل گفتی فقط یه جو انصاف لازمه همینو و بس
حتما مادرشوهر خوبی میشی خوشبحال عروست بهارجان

خورشید چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 08:10

هزار آفرین به شکیبا ی نازنین وفامیل اش
مادر شوهر م یک فرشته بود .
این جنگ مادر شوهر وفامیل شوهر هم باید اصلاح شود .

ممنون خورشید مهربون
مادرشوهر منم خانوم خوبی بود همینطور فامیل همسرم مشکل خاصی باهاشون ندارم
همینطوره

لبخند ماه سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 22:55 http://Www.labkhandemah.blogsky.com

سلام

درود بر شما و عروستان. بهار ما عروس خوبی میشه براتون بانو

پسر دارین باز؟!

سلام
افسوس که ندارم

مینوˆ سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 16:27 http://milad321.blogfa.com

بعضی مادر شوهرها یا عروس ها مثل اینکه از اول بنا را گذاشتن بر کشتن گربه دم حجله.در هر حرفی و حرکتی دنبال شر میگردن.
خدا را شکر که ارتباط خوبی دارین.من هم سعی میکنم مداخله نکنم.

کار خوبی میکنی مینو جان با مداخله بیجا ادم فقط خودشو کوچک میکنه اگر ادم قبول داشته باشن برای گرفتن مشورت پیشمون میان اینطوری بهتره

سهیلا سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 15:14 http://rooz-2020.blogsky.com/

احسنت
روابط منو عروسام هم همینطوره
خدارو شکر هر دو طرف احترام همدیگه رو نگه میداریم
حتا بهم میگن تو مامانی تر از هر مامانی هستی مامان جون...واین تعریفا منو به فضا میبره حتا شکیبا جون

تو که گلی
خوشبحال عروسات که مادرشوهر به این خوبی دارن

تیلوتیلو سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 14:14 http://meslehichkass.blogsky.com/

خدا را شکر
هر رابطه ای نیاز به نگهداری و مراقبت داره
اگه همه این رو بلد بودیم مشکلاتمون خیلی کمتر میشد

همینطوره مثل گلی که مدام باید مراقبش باشیم

پری سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 12:01 http://shahpari-a.blogsky.com/

چقدر عجیب .... رابطه من با مادر شوهرم ... من جن و بسم الله میمونه ... دلم میخواد از هر جایی که اون هست فراااااااااااااار کنم ...

آخه چرا ؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.